Gå til innhold

Pleie av tattovering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Tok en tattovering på fredag. Den har nå begynt å flasse. Vet at det er bra i seg selv, husker det fra da jeg tok de andre, men husker ikke om man da skal fortsette å kline på med helosan eller ikke? Smøre mindre? Hvor lenge?

Anonym poster: bf8fdb31788771a28c14414f14303115

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare forsette å smøre til alt er flasset av hvertfall. Gjerne lenger og.

• Liker 1
Skrevet

Bare forsette å smøre til alt er flasset av hvertfall. Gjerne lenger og.

Ok, takk! :)

Anonym poster: bf8fdb31788771a28c14414f14303115

Skrevet

Smør i vei, gjerne lenger og som redchili sa :)

• Liker 1
Skrevet

Vil anbefale deg å bruke bepanthen, du får kjøpt den på apoteket. Helt fantastisk salve. Jeg fikk anbefalt den da jeg tok min og den klødde så å si ikke og merket nesten ingenting til flasset. Og dette er snakk om en STOR tattovering. Brukte nesten en tube til dagen så blir litt dyrt men absolutt verdt det!

Anonym poster: 7343b84b7d9ed0b7d5f5d6eff679b1dd

Gjest Mrs.KennyPowers
Skrevet

Bepanthen anbefaler jeg også, gror mye raskere enn når du bruker Helosan. Du finner den i mor-og barnhylla på apoteket, brukes til bleieutslett bl.a

Vask også tatoveringa et par ganger om dagen med Grønnsåpe(ja, den du vasker gulv med), minst like viktig som å smøre med salve.

Skrevet

Uansett hva du smører med er det viktig å smøre på et veldig tynt lag, aldri "klin på"! Smør heller litt, og ofte.

Skrevet

Smør i ca en uke iallefall

Anonym poster: a83324829d4ba212e502ef5e8bd3f7a7

Skrevet

Vil anbefale deg å bruke bepanthen, du får kjøpt den på apoteket. Helt fantastisk salve.

Denne er fin. Jeg brukte den så lenge tatoveringen grodde, ca 2-3 uker og resultatet ble veldig bra.

Anonym poster: f13fa2dd2078897cbb1200a6aa379869

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...