Gå til innhold

En mnd til verden går under.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nyt den, bruk opp alle sparepengene, og lev h er dag som den skulle være den siste!

Ses på den andre siden :)

Anonym poster: 78327b34c46295becbe5a9f6ae645563

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For n`te gang. verden går IKKE under den 21 desmber 2012,

http://no.wikipedia.org/wiki/Mayakalender

Langtidskalenderens syklus avsluttes 21. desember 2012. Klokken 11:11 UTC etter utregning. Susan Milbrath, kurator for latinamerikansk kunst og arkeologi ved Museum of Natural History i Florida uttalte at: «Vi, det arkeologiske fellesskapet, har ingen kunnskap om at verden vil gå under i 2012». Sandra Noble, administrerende direktør ved Museum of Natural History, uttaler at: «Å gjengi 21. desember 2012 som en dommedag eller at det skal skje en kosmisk forandring, er fullstendig fabrikasjon».

Og om du vil ha den kristne versjonen:

Matteus 24,36;

Men den dagen og timen kjenner ingen, ikke englene i himmelen og heller ikke Sønnen, bare Faderen.

Dvs at intet menneske kan spå hvilken dag som er den siste, maya eller ei.

Anonym poster: abbcd9725dd18a4e7a0314a92ddaa62a

• Liker 4
Skrevet

Nyt den, bruk opp alle sparepengene, og lev h er dag som den skulle være den siste!

Ses på den andre siden :)

Hvorfor leve hver dag som om den var den siste, når vi vet at det er en hel måned igjen. :laugh:

Anonym poster: 174aee477fd567baf58c1081fe1c0dd7

• Liker 2
Skrevet

For n`te gang. verden går IKKE under den 21 desmber 2012,

http://no.wikipedia.org/wiki/Mayakalender

Langtidskalenderens syklus avsluttes 21. desember 2012. Klokken 11:11 UTC etter utregning. Susan Milbrath, kurator for latinamerikansk kunst og arkeologi ved Museum of Natural History i Florida uttalte at: «Vi, det arkeologiske fellesskapet, har ingen kunnskap om at verden vil gå under i 2012». Sandra Noble, administrerende direktør ved Museum of Natural History, uttaler at: «Å gjengi 21. desember 2012 som en dommedag eller at det skal skje en kosmisk forandring, er fullstendig fabrikasjon».

Og om du vil ha den kristne versjonen:

Matteus 24,36;

Men den dagen og timen kjenner ingen, ikke englene i himmelen og heller ikke Sønnen, bare Faderen.

Dvs at intet menneske kan spå hvilken dag som er den siste, maya eller ei.

Haha, du avviser at tolkningen av mayakalenderen, og bruker det som står i bibelen, og wikipedia, som bevis.. Hihihihi

• Liker 2
Skrevet

Haha, du avviser at tolkningen av mayakalenderen, og bruker det som står i bibelen, og wikipedia, som bevis.. Hihihihi

Så du mener at folk som har studert kalenderen ikke vet hva de snakker om? Den bibelske var kun men t som ett alternativ. Uansett blir du nok ganske lang i maska 22 desember.

Det er kun en tidsyklus som avsluttes, ikke verden selv.

Skrevet

Vi selger huset i morgen og skal sløse bort hver krone. Takk for at du minnet oss på det TS ;)

Det er vel ikke noe poeng å planlegge begravelse og velge ut kiste og slik, er det? Nei, slår fra meg det.

Anonym poster: e544f5685d52fb5ec53c3db5b1f4692d

Gjest Gunfreak
Skrevet

Burde ikke dette være under Akutelle saker, viss det bare er en måned til er det jo ganske akutelt?

• Liker 1
Skrevet

Godt å lese :) Eksamen kan ta seg en bolle, hallo Malaga!

• Liker 3
Skrevet

Burde ikke dette være under Akutelle saker, viss det bare er en måned til er det jo ganske akutelt?

Burde ikke du skrive "hvis", i stedet for "viss"?

Anonym poster: bedf254668765a6f0612d41e1a7287f1

Gjest Gunfreak
Skrevet

Burde ikke du skrive "hvis", i stedet for "viss"?

Anonym poster: bedf254668765a6f0612d41e1a7287f1

Vet ikke, vil det stoppe jordas undergang, fordi viss jordas overlevelse er avhening av min rettskriving er vi alle dødsdømte.

• Liker 2
Skrevet (endret)

YES! da kan jeg fylle den eneste drømmen i livet mitt. Det er å spise menneskekjøtt :spise: Jeg skal grille Snoken- og spise han 20 desember! Grillfest hos meg :spise:

Endret av Evilposelos
Gjest Gunfreak
Skrevet

YES! da kan jeg fylle den eneste drømmen i livet mitt. Det er å spise menneskekjøtt :spise: Jeg skal grille Snoken- og spise han 20 desember! :)

Hva er ikke jeg verdig å spise! :jolie:

Skrevet

Nei :unsure::ler:

Skrevet

Men du er invitert på grillfesten.

Skrevet

Jeg gleder meg til den går under! :)

Nei, nei, nei.

Jeg har jo nettopp fått mitt første barnebarn. :(

Anonym poster: 3a27444edbf7222b3f66f4362ea993fc

Skrevet

Men om jeg ikke tar helt feil, så tar ikke mayakalenderen hensyn til skuddår...så hiv inn en god haug med skuddårsdager, så blir jo datoen feil.

Skrevet (endret)

YES! da kan jeg fylle den eneste drømmen i livet mitt. Det er å spise menneskekjøtt :spise: Jeg skal grille Snoken- og spise han 20 desember! Grillfest hos meg :spise:

Hvorfor meg? Det er helt sikkert mange andre på forumet her som smaker bedre :)

Dere som tror at det er verden går under om en mnd. så kan det nevnes at jeg er interessert i deres formue. Har du bil, tomt, penger o.l. du vil gi bort send meg PM.

Endret av Snoken-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...