Pawn Hearts Skrevet 21. november 2012 #1 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Jeg kom over dette glimrende stavekontrolldiktet: EYE HALVE A SPELLING CHECKER I halve a spelling checker It came with my pea sea It plainly marcs four my revue Miss steaks eye kin knot sea Eye strike a key and type a word And weight four it to say Weather eye am wrong oar write It shows me strait a weigh As soon as a mist ache is maid It nose bee fore two long And eye can put the error rite Its rare lea ever wrong Eye have run this poem threw it I am shore your pleased to no Its letter perfect awl the weigh My checker tolled me sow EDIT: Jeg hadde "rettet" et ord siden stavekontrollen min ikke godtok "marcs", men det viser seg å være et gyldig ord (det norske ordet er "pressrester"): http://en.wikipedia.org/wiki/Pomace Endret 21. november 2012 av Pawn Hearts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. november 2012 #2 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg kom over dette glimrende stavekontrolldiktet: EYE HALVE A SPELLING CHECKER I halve a spelling checker It came with my pea sea It plainly marcs four my revue Miss steaks eye kin knot sea Eye strike a key and type a word And weight four it to say Weather eye am wrong oar write It shows me strait a weigh As soon as a mist ache is maid It nose bee fore two long And eye can put the error rite Its rare lea ever wrong Eye have run this poem threw it I am shore your pleased to no Its letter perfect awl the weigh My checker tolled me sow EDIT: Jeg hadde "rettet" et ord siden stavekontrollen min ikke godtok "marcs", men det viser seg å være et gyldig ord (det norske ordet er "pressrester"): http://en.wikipedia.org/wiki/Pomace Festlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå