Gå til innhold

Bipolar lidelse

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt innlegg/ meg som lagde tråden...Det er jævlig feigt å dø! Og jeg har skrevet et brev til alle mine kjære!

Vet ikke hvorfor jeg skriver her, for dere kommer til å skrive det jeg hadde gjort. Tenk på de rundt og tenk på at det alltid finnes håp!

Men jeg skal dø.. Jeg vil ikke dø men jeg orker ikke leve..

Jeg har en bipolar lidelse, og prøvd absolutt ALT!

Jeg er syk fem seks mnd'er i året, og da er det helvete! Ingen som ikke har vært der skjønner det!

Det er ikke håp..

Hvorfor kan ikke vi som vil dø få dø i narkose på sykehuset.. At dette er en livslang sykdom og til slutt ikke orker mer..

Jeg er redd, men jeg klarer ikke dette en gang til. Fjerde året mitt nå, og Gud som jeg har kjempa og håpt og stått på.. Blir 25 år og drømmene mine er knust!!

Takk hvis du leser fordiom det er meningsløst at jeg skriver her..

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det. Alt føles totalt håpløst. Ingen rundt meg vet om det, alle tror jeg er glad og lykkelig. Jeg er så fantastisk flink til å spille. Det er mange ganger jeg ikke har orket mer, men jeg har stablet meg på beina igjen - uten hjelp. Jeg synes det vitner om at jeg er mentalt sterk. Jeg nekter å la dette knekke meg, selv om det har vært nære på mange ganger. Jeg tror du er minst like sterk som meg. Du har holdt ut med dette i 4 år, jeg har holdt ut i 2. Ikke gi opp. Oppsøk hjelp, du skal ikke ha det sånn. Stor klem fra meg!

Anonym poster: ae942dfd584d450d9d4fe0d7601a375e

• Liker 1
Skrevet

Kjære Ts, det er flere som deg der ute, inkludert meg. Jeg har slitt med det her i 7 år, og jeg vet at det ikke er lett. Har vært flere ganger der jeg har stått og ventet på toget på vei til skole etc, hvor jeg har vurdert opptil flere ganger å bare hoppe foran det.. Jeg går rundt og har det vondt hver dag, men det fins også mye som får meg til å klare å fokusere på litt andre ting...

Håper dette ordner seg for deg :hug:

Anonym poster: 4c8684c3a07254b96e429c493448ca59

Skrevet

Kjære TS, vi tillater ikke tråder med selvmordstema på Kvinneguiden. Årsaken er blant annet at vi ikke har "døgnvakt" og at vi ikke kan vite noe om kompetansen som ligger til grunn for svar du måtte få.

Jeg anbefaler at du kontakter fastlegen din og at du vurderer å søke hjelp og oppfølging i den kommunale psykiatritjenesten. Det kan hende de kan hjelpe deg til å snu fokus og til å finne mening i det som nå synes meningsløst for deg.

Jeg ønsker deg lykke til med å få hjelp.

Kosemose, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...