AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Hva kan man gjøre med sterk svettelukt (hos ung kvinne)? Bruker deodorant, dusjer hver dag til annehver dag, vasker meg med vann hver dag. Men etter litt løping på jobben lukter jeg alltid kattepiss.... Anonym poster: 790429020544ae3671eee38eac885fd6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Kan det være klærne dine som lukter vondt? Vask de på 60 grader og ta klar eddik 7% i skyllemiddelkammeret. Ca en spiseskje. Sørg for at klærne dine får tørke fort nok. Må de tørke over flere dager vil de lukte surt. Kjør en maskinrens på vaskemaskinen på 90 grader. Maskinrens: Denne deodoranten skal være veldig effektiv, Aco ekstra effektiv antiperspirant: Du kan også spørre på apoteket etter aliminumklorid til å smøre under armene, Anonym poster: 7459ae48baf9c14b40ba6d1ce9738c26
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 min datter (som bare er et barn) har også veldig sterk svettelukt. Jeg skurer og skurer henne under armene med såpe og skyller godt. Hun måtte faktisk begynne med deo i en alder av 9 år pga denne løk-aktige lukten . Men jeg har funnet ut at den eneste såpa som jeg synes duger mot svette er Sterilan, altså det grønne såpestykket. De andre tar liksom ikke bakteriene tror jeg, sel vom de lukter aldri så godt. og da er lukten der igjen. Skur med S. og klut, skyll, skyll, skyll, bruk en god deo (bruker sterilan der også vi) og ja: husk å vaske tøyet ditt på høy nok temp så bakteriene dør. Det gjør de jo først ved 60-90 gr. men alt som kan vaskes på 60 gr bør vaskes på 60! Anonym poster: 75df15a48ec93d96e285ddb13ec5b356
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå