AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 hallo, har noen av dere erfaring med å lage mat ti lmange? mitt menyforslag er: forrett krabbesalat med eple og selleri i majonesdressing hovedrett kalvefilet, steinsoppsaus, gulrotpure, krydra småpoteter, grønn salat med asparges og granateple dessert pannacotta kommentarer? har du erfaringer og gode tips med å servere så mange? Anonym poster: cd927f62785ec1baa859309ca12000fe
Gjest Kjærleik Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Det første som slår meg er; Hvor god tid har du, og skal du lage alt alene? 1
Eliza Doalot Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Har du storhusholdningskjøkken tilgjengelig? Både forrett og desserten kan lages i stand på forhånd. Det er det også ganske mye av hovedretten som kan. Den største utfordringen din vil være å få anrettet alt på tistrekkelig kort tid.
Gjest Bond Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Jeg er den som ikke er gla i aa faa varme retter og poteter med salat. Synes ogsaa det kan bli noe vanskelig aa faa de kalvefileene helt riktig for alle 200. Det meste jeg har vel laget mat for er ca 30-ish og det var ren kaos i alle fall! Saa rettene som kan mest lages i forveien er absolutt veien aa gaa! Langstekte ting kan ogsaa vaere lure der det ikke er avhengig av minutters forskjell mellom kjoettet er overstekt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå