Gå til innhold

Brunt blod... :/

Fremhevede innlegg

Gjest Bekymret
Skrevet

Ca den dagen jeg skulle ha menstruasjon fikk jeg den vanlige murringen/småsmerter i magen, og begynte deretter å blø. Problemet er at jeg vanligvis blør veldig mye, og nå blør jeg så lite at det klarer seg med truseinnlegg som jeg bytter kun en gang iløpet av dagen. Blodet er også veldig mørkt. Brunt og av og til nesten sort. Ihverfall ikke friskt, rødt blod. Det lukter heller ikke slik jeg er vant til. Lukter ikke blod. Lukter ingenting. Dette har vedvart i fem dager nå.

Jeg har vært litt uforsiktig, og er redd jeg kan være gravid. Derfor ble jeg så lettet da smertene og blødningen kom, men nå er jeg redd igjen siden det ikke er som det pleier.

Er det noen som har opplevd lignende?

(Kunne selvsagt tatt en graviditetstest, men jeg får meg ikke til å gjøre det alene, og jeg ser ikke kjæresten igjen før om en uke).

Tusen, tusen takk for eventuelle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du hormonprevansjon?

Anonym poster: e90461f7f13b2c456cbb9913fbf02d94

Skrevet

Bruker du hormonprevansjon?

Anonym poster: e90461f7f13b2c456cbb9913fbf02d94

Nei, jeg gjør ikke det.

Skrevet

Kan være tilfeldigheter, og det kan være graviditet.

Dette er spotting, og ikke mens. Alle opplever innimellom at man ikke får mensen som vanlig, og at kroppen finner på rare ting uten at det er farlig. Men i og med at du også har slurvet med prevansjon hadde jeg tatt en test. Spotting og menskramper er vanlig tidlig i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...