AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Jeg har et akutt behov for å lette mine frustrasjoner. Som sikkert er tilbake neste mnd....... Jeg er sur og frekk, og jeg kommer mest sannsynlig til å være det de neste dagene også. Jeg venter tante Rød på besøk om 2 dager.... Har dere kjent den følelsen da man bare har lyst å gråte, fordi alt er så forferdelig irriterende? Jeg skulle presse ENDA et par sokker nedi skuffen til samboer, og siden han har to hundre millioner sokker, så ville rett og slett ikke skuffen igjen. Nåde den som gir ham sokker til jul. Helvetes sokker.... (Ja, jeg kastet et par etterpå, fordi de hadde 2 sånne lo-dotter foran)....... Og de ledningene............ Det står en SVÆR ekse i boden, og jeg skulle finne meg et par Donald-pocket jeg skulle kose meg med i sofaen, sånn til kvelds... Tror dere ikke at jeg veltet hele JÆVLA eksen da??!!! Jeg klør enda.......... Og så toppet det hele seg da jeg fant alle nesehårene som det er mulig å få ut av en nese, utover HELE vaksen. Jeg tuller ikke, de hang i speilet også.. Jeg skulle ønske jeg besvimte, for da hadde jeg spart meg selv for enda en hysterisk vasking/utskjelling av badet. Og forresten, er det så JÆVLIG vanskelig å bruke skittentøys-kurven??????!!!! Den står på BADET. Stille og rolig, og ikke minst TILGJENGELIG: Den roper på flere klær den kan spise! Gulvet hater skittentøy like mye som meg!!!! Anonym poster: 681fe61f4b66c7426cf0e79d01c66cde 3
Suzy Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Er det nå jeg skal påpeke at du bytter om på k og s når du er opprørt..? "ekse" "vaksen" 1
Gjest Purple Haze Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Suzy, du lever farlig TS: Prøv å ta sink og magnesiumtilskudd, det kan hjelpe på 3
Petra75 Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 B-vitaminer hjalp meg litt mot pms. Eksen påsto han var mindre redd for livet sitt da jeg fikk noen vitamindoser, i hvert fall
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #5 Skrevet 21. november 2012 Hahahha! Jeg har det på samme måte Var på teater i forgårs og det var noen som satt å knitra med et godtepapir kjempelenge ved siden av oss. Til slutt så sa jeg til venninna mi på kødd at hun skulle klikke på dem og de hørte det,og da ble det heldigvis stilt. Ellers blir jeg ekstremt irritert på jenter som snakker kjempehøyt på bussen når de sitter rett ved siden av hverandre og ler kjempehøyt som om at det ikke skulle være noen andre der.. Da er det like før jeg snur meg bak og kveler dem altså Anonym poster: fe7c3a2ba788ab4145bff2eb94604f64 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #6 Skrevet 21. november 2012 Jeg har hørt og lest om dette fenomenet, men aldri hatt det slik selv noen gang. Ja, jeg vet at jeg er heldig. Anonym poster: 2853f9b955b831f58bcd52ebe9314389
Sugerøret Skrevet 21. november 2012 #7 Skrevet 21. november 2012 Nattlysolje til pms'en !! Og en spesialklem til deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå