Gå til innhold

Her drar Hamas et lik gjennom byen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Seks menn som ble beskyldt for å være israelske spioner er henrettet av militante palestinere tilknyttet Hamas.

Ifølge vitner ble de seks tatt med til et veikryss nord i Gaza by, der de ble henrettet for å ha bidratt med etterretningsinfo om hvor nøkkelpersoner i Hamas befinner seg.

http://www.dagbladet.no/2012/11/20/nyheter/utenriks/midtosten/israel/gaza/24473172/

Her blir det ingen rettssak eller dom, nei, på den siden av grensa, gjør de som de vil. Det har vi erfart tidligere med muslimer, at de mener de har rett til å dømme. Både drapene og hva som skjer med likene er forkastelig. Slik ville ikke skjedd i Israel.

Anonym poster: aa8c006cd524bebcd29f3c1a01d09e95

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, for i Israel fengsler de jo ingen uten en rettssak først... :balltre:

Anonym poster: ef4bac4d8f100eb8f00d7173ba549ef6

• Liker 1
Skrevet

Nei, for i Israel fengsler de jo ingen uten en rettssak først... :balltre:

Anonym poster: ef4bac4d8f100eb8f00d7173ba549ef6

Mistanke om kriminell virksomhet er en legal grunn til å plassere dem i fengsel inntil rettssak og dom. Men de henretter ikke fanger uten dom. :balltre:

Anonym poster: aa8c006cd524bebcd29f3c1a01d09e95

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ett ord å si om den gjengen der: AVSKUM.

Skrevet

Dette avskummet gir altså de rødgrønne pengestøtte til! Dette avskummet vil altså de rødgrønne forhandle med!

Jeg sier bare én ting: Heia Israel! Takk for at dere forsvarer dere, og ikke slipper dette avskummet løs på deres egen befolkning.

Anonym poster: 83275e3a03d2549b245f052a9a848674

• Liker 5
Skrevet

Ja, det er ingen tvil om hvem som har min fulle sympati.

Godspeed, IDF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...