Gå til innhold

Torsdagsklubben igår.


MarianneE

Anbefalte innlegg

Hun som tok over for Silje Stang, hva synes dere?

Personlig har jeg sansen for henne, hun rota og røra fælt, men ikke mer enn det man kan vente når man blir kasta i det slik.

Tross alt synes jeg hun klarte seg bra, jeg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, synes egentlig det funka greit jeg.

Masse rot og fram og tilbake, men de tok det jo greit og med humor alle sammen. Så dette skal nok gå bra til Silje er tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Ellen Holager Andenæs gjorde en hedelig innsats jeg.. kalrt det blir litt mer usturkturert med en helt nye leder osv. .. men synes hun fikset dette bra jeg.. med litt mer rutine blir det sikkert veldig bra...

(og jr. hjemme hos meg synes hun var mye morsommere .. og så ut som om hun hadde det mer morro enn Silje Stang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes nesten hun var morsommere jeg, og alt rotet var jo bare gøy. Faktisk første gang på lenge jeg gadd å se på torsdagsklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BærtBært
Jeg syntes nesten hun var morsommere jeg' date=' og alt rotet var jo bare gøy. Faktisk første gang på lenge jeg gadd å se på torsdagsklubben.[/quote']

Enig! Klarer ikke helt å svelge Silje Stang, er noe med den dama jeg ikke fikser. Men sånn er det bare med enkelte... :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo hysterisk morsom, og det gjorde ingenting at hun rota fælt. Litt kult å se en ellers så saklig og seriøs advokat vippet av pinnen. JEg kommer til å se på hver torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvel

Ellen var i grunnen det eneste som gjorde Torsdagsklubben verdt å se på i går. Jeg har ikke sett på det på lenge, og ble ganske skuffet over hvor mye de har tapt seg. Det er bare gjenbruk og atter gjenbruk av gamle spøker, de bare bytter ut vedkommende det er rettet mot. Til og med avslutningsmonologen til Otto var fullstendig tam og heller usammenhengende... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral

Syns også hun klarte seg veldig bra, lenge siden jeg har ledd sånn av torsdagsklubben :ler: Noen som vet når Silje stang er tilbake? For meg kan Ellen Andenæs bare være der en stund, at hun rotet litt underveis var bare morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk
Ellen var i grunnen det eneste som gjorde Torsdagsklubben verdt å se på i går. Jeg har ikke sett på det på lenge, og ble ganske skuffet over hvor mye de har tapt seg. Det er bare gjenbruk og atter gjenbruk av gamle spøker, de bare bytter ut vedkommende det er rettet mot. Til og med avslutningsmonologen til Otto var fullstendig tam og heller usammenhengende... :roll:

Enig! Jeg så bare på i går for å se hvordan det gikk med "vikaren". Ellers synes jeg Torsdagsklubben bare er patetisk og kjedelig! Team Antonsen derimot :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de fleste her. Til vanslig gidder jeg ikke se på Torsdagsklubben lenger,,,,men m/ Ellen ved roret var det jo kult igjen :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hun var kun vikar i går, hun har sagt at hun neppe har tid til å være vikar fast.

Hun hadde kun en halv time å forberede seg på i går før showet så jeg synes hun gjordeen ok jobb jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Hun var kun vikar i går, hun har sagt at hun neppe har tid til å være vikar fast.

Hun hadde kun en halv time å forberede seg på i går før showet så jeg synes hun gjordeen ok jobb jeg

Jøss, gjorde hun det på så kort tid? Jeg snes hun er flink. Var på et ball der hun holdt tale en gang, og det var kjempemorsomt! Hørte på radioen at kontrakten med henne var forlenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:klø:

Er ikke lett og få riktig info

Jeg hørte akkurat på radioen, ca en time siden at hun hadde sagt at hun ikke trodde hun kunne være fast for hun hadde for mye og gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Hva var det egentlig Thomas Gjertsen sa til henne...? "Det var den gangen du lå med min far"..?!?!

:forvirra:

Hva var det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...