Gå til innhold

spiser i søvne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har en stund trodd at min sønn er oppe å spiser om natten/ tidlig på morningen, men har ikke forstått hvordan siden jeg aldri har hørt han.

Men i det siste har jeg gått opp i vekt selv om jeg trener og spiser samme mengde mat som før og det har lagt halvspist met på stuebordet om morningen som jeg vet min sønn ikke spiser.

Natt til i går hadde jeg besøk av min søster, og hun kunne fortelle at det var jeg som var oppe å spiste. Men jeg husker ingenting. :sjokkert:

Men det forklarer jo alt. Maten, vekten og at jeg er forsatt ganske trøtt selv om jeg har sovet over 7 timer.

Hjelp. What to do??? Noen som gjør det selv eller kjenner noen som gjør det som kansje vet om det går ann å slutte med det og evt hvordan???

Anonym poster: 168ed2aef638f24432b6db4d0cc2e760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det opp med fastlegen din, kanskje dette er noe en søvnklinikk kan hjelpe deg med?

Anonym poster: 02a9cede8250f4353d5b2a97b2de8159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på hengelås på kjøleskap og andre skap og gi nøkkel til mann eller sønn :gjeiper:

Anonym poster: f33193ea2d881bbe2690590cb94a8e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på hengelås på kjøleskap og andre skap og gi nøkkel til mann eller sønn :gjeiper:

Anonym poster: f33193ea2d881bbe2690590cb94a8e2b

Jo det kan jo hjelpe, men det beste er kanskje å få hjelp så hun slutter å gå i søvne? Hun kan jo finne på andre ting og kanskje skade seg.

Anonym poster: 02a9cede8250f4353d5b2a97b2de8159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...