Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2004 #1 Skrevet 5. mars 2004 Noen som har noen tips til hva vi kan gi våre forlovere som takk for at de ville være våre forlovere? Trenger også tips til hva vi kan gi vår 10 år gammle brudepike. Hjernen er ute av funksjon om dagen... :oops: Og tror den kommer til å være det frem til bryllupet
*Lene* Skrevet 5. mars 2004 #2 Skrevet 5. mars 2004 Trodde ikke det var vanlig i Norge å gi gaver?? Har vært forlover selv, og vært i mange bryllup, og det har aldri vært noe slikt?
Gjest Tex Skrevet 5. mars 2004 #3 Skrevet 5. mars 2004 Min elskede forlover får et nydelig smykke i hvitt gull med en blåsort safirsten i, liggende i en liten sølvhjerteboks som jeg har gravert noe på. Min kjæres forlover får to spesiallagede boxershortser, de to har noe truseoplleg på gang hver gang de drar på fotballtreningsleir, så den er litt intern.... Barna våre er brudebarn og får ingenting. Toastmasteren skal få gave, men vi har ikke helt bestemt oss for hva ennå.
Gjest Muslingen Skrevet 5. mars 2004 #4 Skrevet 5. mars 2004 Vi kommer ikke til å gi gave til andre enn toastmasteren. De andre som hjelper til på bryllupsdagen, betaler vi. Og resten av gjengen får den store æren av å dele dagen vår sammen med oss. Det kommer til å bli litt av en opplevelse, og jeg synes det er gave nok det.
Monimos Skrevet 5. mars 2004 #5 Skrevet 5. mars 2004 Vi har ikke tenkt å gi gaver til forloverne. Brudebarna er våre egne, og de får heller ikke noe spesielt. Jeg skal betale frisøren for forloveren min(hun skal være med meg på brudepyntingen, og få håret sitt oppsatt hun og), men jeg kjøper ikke noe utenom det.
Lullu Skrevet 5. mars 2004 #6 Skrevet 5. mars 2004 Har vært noen tråder om dette her tidligere. Jeg skal gi frisørtime/sminke til min forlover. Har lyst å kjøpe fotballtur til mannen i morgengave, og kommer derfor også til å gi deler av turen også til forloveren hans og toastmaster (noe min mann ikke vet noe om. Han tenker ikke over at vi "må" gi noe). Disse tre henger alltid sammen, og er fotballidioter hele gjengen. Hadde ikke tenkt å gi noe særlig til brudebarna jeg egentlig. Kanskje en fin "godtepose"?
Cola Girl Skrevet 5. mars 2004 #7 Skrevet 5. mars 2004 Vi ga kun gave til brudepikene (nieser), de fikk hver sin saltskje i sølv (samme mønster som de fikk av besteforeldrene til dåpen).
Gjest Embla s Skrevet 5. mars 2004 #8 Skrevet 5. mars 2004 Jeg er vant til at forloverne får et stort (fhv stort..) innrammet bilde av brudepar m forloverne, som en takk og som et minne om dagen. Har aldri hørt om annet, men syns det er kjempeomtenksomt gjort av de som velger å gi gaver, det blir sikkert satt kjempestor pris på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå