Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2004 #1 Del Skrevet 5. mars 2004 Er det noen av dere som har ei bra sjekk liste? Tror vi er ferdige, men vi begge har følelsen at noe er glemmt/ mangler... Ting har godt forholdsvis grei og fort.. Så noe må vi da mangle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 5. mars 2004 #2 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg har akkurat samme følelsen av at noe er oversett/glemt. Håper du får flere svar her. Det meste er ordnet nå, men jeg har en liste over ting som må kjøpes/skaffes i forbindelse med pyntingen av festlokalet dagen før, og der kommer jeg stadig på mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 5. mars 2004 #3 Del Skrevet 5. mars 2004 Velg vielsesform, dato, sted og tid Velg festlokale og arrangør Sjekk om vilkårene for inngåelse av ekteskap er til stede Bli enig om de økonomiske betingelsene Sett opp budsjett for bryllupskostnadene Skaff forlovere Velg Toastmaster Skaff fotograf Sett opp en bryllupsplan Velg blomster, form og stil Velg bryllupsmat Musikk Velg stil og form på trykksaker Sett opp en foreløpig gjesteliste Send ut festvarsel Velg bryllupsklær Velg ringer Lag gaveliste Sett opp endelig gjesteliste Lag utkast til bordplassering og bordkart Lag utkast til oversikt over plasseringa i kirken Lag utkast til overnattingsplan Lag utkast til transportplan Antrekket ferdigstilles Bestill blomster og kake Oppdater gjestelisten Trykk invitasjoner og sendt ut Begynn med å gjøre innkjøp til festen Avtal med nøkkelpersoner og utnevn hjelpere Gjør ferdig taler og sanger Vær forberedt på utdrikningslag Lag ferdig kirkeprogram Lag ferdig festprogram Lag ferdig bordkortene Sørg for at toastmaster får det han skal ha Gå gjennom overnattingsplanen Lag kjøreplan for bryllupsdagen og festen Annonser i avisene sjekk ringer, fotograf, lokale, transport, blomster, kake Bekreft avtale med hjelpere Sjekk alt, dobbelsjekk, trippelsjekk Personlig pleie * Bryllupsdagen * Ringene * Brudebuketten, knapphullsblomster og brudepikebukett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. mars 2004 #4 Del Skrevet 5. mars 2004 That`s my mom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. mars 2004 #5 Del Skrevet 5. mars 2004 That`s my mom!! Og jeg blir til stadighet imponert over henne. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. mars 2004 #6 Del Skrevet 6. mars 2004 Tusen hjertelig takk Mother, har nå tatt kopi av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mars 2004 #7 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg også. Vil nok være nyttig når vi en dag får fingeren ut. Tusen takk, Mother. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 6. mars 2004 #8 Del Skrevet 6. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2004 #9 Del Skrevet 6. mars 2004 Tusen takk! Du er en knupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå