Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2004 #1 Skrevet 5. mars 2004 Tror dere dette er nok? Bryllupskake (gulerotkake med marsipan) Sjokolade mossekake bringebære fromasj kake kransekaka dajms iskake Begynner å få panikk, bare 5 uker igjen!!
*Lene* Skrevet 5. mars 2004 #2 Skrevet 5. mars 2004 Hørtes nok ut det der da..men kommer jo an på hvor mange gjester dere skal selvfølgelig :-) Vi er 55 gjester og skal ha flg: 3 etg bryllupskake, kringle, sjokoladekake, ostekake og kvefjordkake!
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2004 #3 Skrevet 5. mars 2004 vi blir mellom 25 og 40... vet ikke hvor mange før 10. mars.. :oops:
Gjest Tex Skrevet 5. mars 2004 #4 Skrevet 5. mars 2004 Vi regner ca fire-fem mann pr kake, vi liker at det er riiiiikelig......
*Lene* Skrevet 5. mars 2004 #5 Skrevet 5. mars 2004 vi blir mellom 25 og 40... vet ikke hvor mange før 10. mars.. :oops: Men da har du definitivt nok med kaker :-)
Monimos Skrevet 5. mars 2004 #6 Skrevet 5. mars 2004 Jeg skal ha 3 andre typer kaker i tillegg til Bryllupskaken. Har ikke bestemt meg helt for hvilken type kaker jeg skal ha, men tenker på ostekake, jordbærkake og skogsbærkake. Skulle gjerne hatt sjokoladekake også, men alle kakene skal bestilles fra et bakeri, og jeg har aldri smakt en sjokoladekake fra bakeri som er god...... Det er definitivt en kake som blir best når den er hjemmelaget! :-)
Lullu Skrevet 5. mars 2004 #7 Skrevet 5. mars 2004 Vi skal ha: bryllupskake til 70 personer (bestilles) Hjemmelaget: 2 sjokoladekaker 2 verdens beste 4 hvetekringler 2 gelekaker 1 kransekake Vi blir totalt ca. 70 gjester.
Augustbrud02 Skrevet 5. mars 2004 #8 Skrevet 5. mars 2004 Vi hadde disse kakene (og var 50 til kaffe): -Bryllupskake på 3 etasjer -Gjærkringle -Waleskringle -Svinekamkake -Suksessterte -Firkløverkake -Skumkake -Kransekake -Fromasjkake -Ostekake -Verdens Beste (Kvæfjordkake)
Fru Snurp Skrevet 5. mars 2004 #10 Skrevet 5. mars 2004 Vi skal også bare ha bryllupskake. Kanskje det blir noe petit fours i tillegg. Etter et stort måltid, tror vi mer på at folk vil ha godt drikke og salt snacks enn søt kake når det skal være party ;-)
Arwen Skrevet 5. mars 2004 #11 Skrevet 5. mars 2004 Etter et stort måltid, tror vi mer på at folk vil ha godt drikke og salt snacks enn søt kake når det skal være party ;-)
Tvilling76 Skrevet 5. mars 2004 #12 Skrevet 5. mars 2004 Vi var 60 stk og hadde: bryllupskake (4 etasjer) dobbel porsjon med kransekake hjerte sjokoladekake (2 etasjer) Satt igjen med de 2 øverste etasjene av bryllupskaken, 1/2 sjokoladekaken og litt over halvparten av kransekaken. Har fortsatt fryseren full....
cappocino Skrevet 5. mars 2004 #13 Skrevet 5. mars 2004 Vi hadde en 4 etasjes bryllupskake, var 70 gjester og satt igjen med 2,5 nederste etasjene. Men den gikk mye av petit fours og salte nøtter etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå