Gå til innhold

Tassimo vs Dolce Gusto

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har snakket med flere som har DG som sier det samme. Kaffen min er drikkeklar med en gang og blir lunka etter få min. Bruker staoil kopp av og til , da holder den seg varmere lengre.

Ja, jeg så det kom fler her inne som opplever det samme som deg, så da er det jo noe galt et eller annet sted. Jeg skal se om jeg finner noe om det på Google, og se om det feks kan være en kjent produksjonsfeil, eller mangel på kvalitetskontroll fra dems side.

Syns du utvalget av drikker er bra på din, i dine nærbutikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DG sine kapsler er en del billigere enn Tassimo sine. For noen har det også betydning.

Skrevet

Ja, jeg så det kom fler her inne som opplever det samme som deg, så da er det jo noe galt et eller annet sted. Jeg skal se om jeg finner noe om det på Google, og se om det feks kan være en kjent produksjonsfeil, eller mangel på kvalitetskontroll fra dems side.

Syns du utvalget av drikker er bra på din, i dine nærbutikker?

Nei utvalget er ikke det beste, men jeg drikker nesten bare svart kaffe. Hender jeg stikker innom f.eks elkjøp og hamstrer andre sorter. Men smaken blir aldri så god som på traktekaffe, dessverre.

Skrevet

Om det kun er for "vanlig" kaffe hadde jeg valgt Nespresso. Mye bedre!

Anonym poster: 359cc44d28d146d8d4120f45e434b1e3

Skrevet

Ja kjøper nok ny om et par år.

Skrevet

:klo: Blir det ikke litt vel dyrt med disse kapslene i lengden? Nespresso sine espressodrikker er i tillegg gyselige i forhold til å lage espresso med en liten trykk-koker/mokkakanne.

Unnskyld hvis jeg fornærmer noen :fnise:

Skrevet

:klo: Blir det ikke litt vel dyrt med disse kapslene i lengden? Nespresso sine espressodrikker er i tillegg gyselige i forhold til å lage espresso med en liten trykk-koker/mokkakanne.

Unnskyld hvis jeg fornærmer noen :fnise:

Jeg syns det smaker likt som på kaffebar, så lenge man greier å måle opp riktig, pluss at en kopp koster 4 kr, i forhold til 35, som man ville betalt ute.

Skrevet

Jeg syns det smaker likt som på kaffebar, så lenge man greier å måle opp riktig, pluss at en kopp koster 4 kr, i forhold til 35, som man ville betalt ute.

Der er jeg litt uenig Yme, kapselkaffeen kan ikke måle seg med en skikkelig kopp espresso, om du mener i forhold til prisen er jeg enig :-)

Skrevet

Jeg er avhengig av å lage god kaffe hjemme og selv med stive priser (dobbelt i forhold til Sverige) på den typen espresso jeg liker best så blir det nok mindre enn 4 kr koppen. Lavazza Rossa -69 NOK, 33 svenske.

Men kapslene er sikkert morsomme for de som liker det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...