AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Hva skal man svare når man får komplimenter for puppene eller andre ting? Takk? Det er jo ikke akkurat en prestasjon, men noe medfødt. Anonym poster: c199d0ea3ccc68eef644892d9d54493c
Gjest Summers Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Litt sent å komme tilbake dagen etter med svaret du fikk fra KG. Aldri fått en slik kommentar(gudsjelov), men ville tro det var avhengig av hvem som kom med kommentaren. 1
Gjest Sakone Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Like greit å si takk og være høflig uansett om du synes det er en dum ting å få kompliment for utseende. Det er mange ting som kan sies å være medfødt. F.eks det at man er flink til å gjøre et eller annet, kan være fordi man hadde et medfødt talent osv. Det er også mange som ilegger betydelig arbeid i utseendet sitt. Så mener du at man kun skal få kompliment for ting som ikke er talent eller medfødt? Kun ting man har jobbet hardt med i flere år? Jeg synes komplimenter generelt er en fin ting. Alle liker å få komplimenter, det styrker selvtilliten og selvfølelsen. Jeg synes også det er koselig å gi komplimenter, for da vet jeg at jeg styrker mottakers selvfølelse. Uansett hvor liten ting det er. Men nå går jeg riktig nok ikke på gata og gir komplimenter til alle jenter for deres bryster. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Så mener du at man kun skal få kompliment for ting som ikke er talent eller medfødt? Ja. Prestasjoner. Ikke rene tilfeldigheter. Hvis man kan gi komplimenter for ting man ikke selv kan noe for, så burde man også kunne gi kritikk for noe en person ikke kan noe for. Og det synes jeg blir dumt. Anonym poster: 60d861b26f56325916d56a4d18038912
Gjest Sakone Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 (endret) Ja. Prestasjoner. Ikke rene tilfeldigheter. Hvis man kan gi komplimenter for ting man ikke selv kan noe for, så burde man også kunne gi kritikk for noe en person ikke kan noe for. Og det synes jeg blir dumt. Anonym poster: 60d861b26f56325916d56a4d18038912 Hvorfor må man gi kritikk for noe en person ikke kan noe for? Bare fordi man kan så betyr ikke det at man må. Kan du gi eksempler på noen prestasjoner som man kan gi kompliment for da? F.eks kan man gi kompliment for fint hår? Hvis hun har satt opp frisyren selv? Kan man gi kompliment for en fin kjole, hvis hun har kjøpt den selv? Endret 20. november 2012 av Sakone 4
Gjest Snoken- Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 (endret) Kanskje den måten hun fremhever titsa fungere som en trigger for komplimenter? Endret 20. november 2012 av Snoken-
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 Hvorfor må man gi kritikk for noe en person ikke kan noe for? Bare fordi man kan så betyr ikke det at man må. Du forstår hvor feil det er å kritisere noen for noe de ikke kan noe for. Da bør du også forstå hvor feil det er å gi noen skryt for noe de ikke kan noe for. Kan du gi eksempler på noen prestasjoner som man kan gi kompliment for da? - bedre treningsresultater - fått jobben man søkte på F.eks kan man gi kompliment for fint hår? Hvis hun har satt opp frisyren selv? Såklart, det er en prestasjon. Kan man gi kompliment for en fin kjole, hvis hun har kjøpt den selv? Ja, for da er det et kompliment til den prestasjonen det er å finne en fin kjole blant alle de stygge. Anonym poster: 60d861b26f56325916d56a4d18038912
Tulling Skrevet 20. november 2012 #8 Skrevet 20. november 2012 Hadde det komme ut av det store intet hadde jeg ignorert vedkommende. Hadde det vært en jeg snakket med, hadde jeg sikkert vært høfflig. Men jeg tror samtalen hadde vært over kort tid etterpå. Jeg hadde kansje blitt litt smigra. Men syns det er på kanten til vulgært. Er det noen man involvert med er saken en annen
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #9 Skrevet 20. november 2012 Er det noen man involvert med er saken en annen Dobbeltmoral Anonym poster: 60d861b26f56325916d56a4d18038912
Gjest Chin Skrevet 20. november 2012 #10 Skrevet 20. november 2012 Når folk komplimenterer "titsa" så ser jeg bare dumt på de og sier "jaha...". Syns det er upassende.
Gjest Sakone Skrevet 20. november 2012 #11 Skrevet 20. november 2012 Du forstår hvor feil det er å kritisere noen for noe de ikke kan noe for. Da bør du også forstå hvor feil det er å gi noen skryt for noe de ikke kan noe for. Anonym poster: 60d861b26f56325916d56a4d18038912 Jeg forstår ikke helt det. Fordi å kritisere noe en person ikke kan noe for bidrar til å trekker personen ned. Å gi kompliment, kan derimot løfte en person opp. Hva om denne personen har trent bra, spist sunt, brukt lotions, og generelt holdt kroppen sin bra. Da vil det ikke være unaturlig om denne personen har finere bryster, enn en person som har latt kroppen sin totalt forfalle, enten det er gjennom usunn mat, narkotika, eller andre elementer. Gitt din tolkning, så kan jo dette da være en prestasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #12 Skrevet 20. november 2012 å kritisere noe en person ikke kan noe for bidrar til å trekker personen ned. Nei, ikke for min del. Jeg synes bare du er teit hvis du gjør det. For eksempel om du gir meg skylden Sandy i USA. Javel, tenker jeg da, for en tulling. Samme hvis du gir meg æren for godværet i fellesferien. Du bygger meg ikke opp da, jeg tenker bare at du er en gjøk. Hva om denne personen har trent bra, spist sunt, brukt lotions, og generelt holdt kroppen sin bra. Ja, da er det en prestasjon. Anonym poster: 60d861b26f56325916d56a4d18038912
Tulling Skrevet 20. november 2012 #13 Skrevet 20. november 2012 Dobbeltmoral Anonym poster: 60d861b26f56325916d56a4d18038912 Nei Mannen i gata har ingenting med puppene mine å gjøre. De skal nytes av samboer/mann/kjæreste. Andre skal bare drite i hvordan puppene mine ser ut. Det er lov å se på menyen der ute når de er på display, men vær så snill. Jeg er ikke interessert i om en fremmed liker puppene mine. Hvis jeg viser hud, er det fordi jeg syns det er fint. Ikke for at noen andre skal trenge å blande seg i det. Ja, jeg har store pupper. Betyr det at jeg må gå i tjukk ullgenser med høy hals for å skjule meg for å slippe slibrige kommentarer ?
Gjest Sakone Skrevet 20. november 2012 #14 Skrevet 20. november 2012 Nei, ikke for min del. Jeg synes bare du er teit hvis du gjør det. For eksempel om du gir meg skylden Sandy i USA. Javel, tenker jeg da, for en tulling. Samme hvis du gir meg æren for godværet i fellesferien. Du bygger meg ikke opp da, jeg tenker bare at du er en gjøk. Ja, da er det en prestasjon. Anonym poster: 60d861b26f56325916d56a4d18038912 Jeg må si jeg synes det er en forskjell på vilkårlige utenforstående hendelser, og ting som kan relateres til den enkelte person, i dette tilfellet bryster. Og mitt eksempel angående vedlikehold av kroppen var i henvisning til brystene. Men før det glir ut, jeg vil bare poengtere at jeg synes ikke noe om å si "du har nice tits" til en random jente. Men å kunne gi kjæresten sin et kompliment for brystene, ser jeg ikke noe galt i, uavhengig om de er et resultat av gener eller ikke. 1
Gjest Bandit Skrevet 20. november 2012 #15 Skrevet 20. november 2012 Når det gjelder upassende kommentarer, så kommer det helt an på hvem som kommer med dem. Er det bestevenninna mi, ler jeg selvsagt med. Er det en fremmed, er det stor sjanse for at ignoreringsfunksjonen slår inn.
Binta Ba Skrevet 20. november 2012 #16 Skrevet 20. november 2012 Takk, sier jeg da. Og er det mannen, får han se mer.Er det en fremmed, går jeg videre. Ikke verre enn det.
Gjest Lille-pus Skrevet 20. november 2012 #17 Skrevet 20. november 2012 Should a complete stanger approcach me, stating "Nice tits" I'll quote Mae West and friskly ask: "Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?” - He'll further be told to not even think 'bout it, staighten up his laguage, withdraw his eyes, - and go' stuff himself. No mercy for fools 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå