Gå til innhold

Kjøpt av herreklær, hvor?


79kreps

Anbefalte innlegg

Snart må julegavene på plass, men hvilke butikker bør en handle herreklær i?

Blend, J&J osv er vel ganske ut for tiden, men hva er det da som gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer veldig an på alder, men Mph hvis du bor i nærheten av Oslo. Carlings er greit hvis man skal ha jeans.

Hender at Brandstad eller G-Star har noe, men mye ræl også. G-Star er et merke som det har gått sport i å hate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blend, J&J osv er vel ganske ut for tiden, men hva er det da som gjelder?

Hvorfor er disse butikkene "ut"? Har da handlet der uten å tenke at det skulle være noe feil med det.

Selv handler jeg blant annet på Dressmann til mennene i min familie, f.eks. pappa, onkler osv. Ellers bestiller f.eks. Moods of Norway på nett til de litt yngre, for det vet jeg faller i smak.

Anonym poster: d2ef5ca3f12ec0aedc6a024cb139f295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg leste igjennom en annen tråd før jeg spurte her der det var massiv klaging på J&J og Blend.

Dette er jo butikker jeg hadde benyttet meg av til vanlig, men når jeg da leste at andre synes det var dritt å få klær i fra disse stedene så er det greit å undersøke om der er kommet noen nye steder som er bra å handle på eller om de som klager bare er sær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, enig i at Blend og J&J er ut.

Samboeren min er litt klesbevisst; han liker merker som Samsøe, JLH, G-star, Brandstad, Supremebeing osv. Han handler på Urban, Volt, Park, Brandstad, Retro o.l. Litt høyere prisnivå, men veldig verdt det, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...