Gå til innhold

Kjøpt av herreklær, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart må julegavene på plass, men hvilke butikker bør en handle herreklær i?

Blend, J&J osv er vel ganske ut for tiden, men hva er det da som gjelder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer veldig an på alder, men Mph hvis du bor i nærheten av Oslo. Carlings er greit hvis man skal ha jeans.

Hender at Brandstad eller G-Star har noe, men mye ræl også. G-Star er et merke som det har gått sport i å hate.

Skrevet

Blir å kjøpe i Bergen, alder i fra 25-33 sånn ca.

Skrevet

Blend, J&J osv er vel ganske ut for tiden, men hva er det da som gjelder?

Hvorfor er disse butikkene "ut"? Har da handlet der uten å tenke at det skulle være noe feil med det.

Selv handler jeg blant annet på Dressmann til mennene i min familie, f.eks. pappa, onkler osv. Ellers bestiller f.eks. Moods of Norway på nett til de litt yngre, for det vet jeg faller i smak.

Anonym poster: d2ef5ca3f12ec0aedc6a024cb139f295

Skrevet

Nei, jeg leste igjennom en annen tråd før jeg spurte her der det var massiv klaging på J&J og Blend.

Dette er jo butikker jeg hadde benyttet meg av til vanlig, men når jeg da leste at andre synes det var dritt å få klær i fra disse stedene så er det greit å undersøke om der er kommet noen nye steder som er bra å handle på eller om de som klager bare er sær.

Skrevet

Ha ha, enig i at Blend og J&J er ut.

Samboeren min er litt klesbevisst; han liker merker som Samsøe, JLH, G-star, Brandstad, Supremebeing osv. Han handler på Urban, Volt, Park, Brandstad, Retro o.l. Litt høyere prisnivå, men veldig verdt det, mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...