AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Har lenge irritert meg over at vg.no er blitt en slags youtube med en masse drittvidoeier à la Dexpedition, Weltschmerz osv plastret på forsiden. Nå gikk de langt over streken ved å la ansiktet til en forbrent 7-åring pryde forsiden fra stort sett alle kanter og vinkler. Jeg høres sikkert egoistisk ut, men jeg vil ikke la en oppurtunistisk avis ødelegge morgenen min med å dekke forsiden med triste enkeltskjebner. Jeg har rett og slett heller ikke orket å klikke meg inn på de artiklene fordi historien er så deprimerende. Anonym poster: a0f3bd1c3689c596b8d3abf601873735 1
Gjest ms_kwang Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 hva vil du ha på forsiden av VG da? *En kattunge har endelig funnet sitt hjem etter ett tragisk møte med livet..."
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Ja akkurat. Og hva er årsaken til at de lar en masse kjendiser uttale seg? De vil selge inn vg+ med tabloide bilder av en stakkars forbrent guttunge. Umenneskelig kynisk er det. Grotesk. Anonym poster: 6a29949ff67a4dcc59312461b5e8da04 4
Gjest aam1972 Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 hva vil du ha på forsiden av VG da? *En kattunge har endelig funnet sitt hjem etter ett tragisk møte med livet..." Jeg er såpass gammeldags at jeg liker å lese nyheter i avisene. Krig i Midtøsten, doping i idretten, SAS i trøbbel, økonomien i Hellas - alt dette vil jeg lese om. Ikke katter, pupper, skuespillere sitt sex liv, reality kjendiser etc er meg likegyldig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå