Gå til innhold

Boikotter heretter vg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lenge irritert meg over at vg.no er blitt en slags youtube med en masse drittvidoeier à la Dexpedition, Weltschmerz osv plastret på forsiden. Nå gikk de langt over streken ved å la ansiktet til en forbrent 7-åring pryde forsiden fra stort sett alle kanter og vinkler.

Jeg høres sikkert egoistisk ut, men jeg vil ikke la en oppurtunistisk avis ødelegge morgenen min med å dekke forsiden med triste enkeltskjebner. Jeg har rett og slett heller ikke orket å klikke meg inn på de artiklene fordi historien er så deprimerende.

Anonym poster: a0f3bd1c3689c596b8d3abf601873735

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest ms_kwang
Skrevet

hva vil du ha på forsiden av VG da?

*En kattunge har endelig funnet sitt hjem etter ett tragisk møte med livet..." :fnise:

Skrevet

Ja akkurat. Og hva er årsaken til at de lar en masse kjendiser uttale seg? De vil selge inn vg+ med tabloide bilder av en stakkars forbrent guttunge. Umenneskelig kynisk er det. Grotesk.

Anonym poster: 6a29949ff67a4dcc59312461b5e8da04

• Liker 4
Skrevet

hva vil du ha på forsiden av VG da?

*En kattunge har endelig funnet sitt hjem etter ett tragisk møte med livet..." :fnise:

Jeg er såpass gammeldags at jeg liker å lese nyheter i avisene. Krig i Midtøsten, doping i idretten, SAS i trøbbel, økonomien i Hellas - alt dette vil jeg lese om. Ikke katter, pupper, skuespillere sitt sex liv, reality kjendiser etc er meg likegyldig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...