Gå til innhold

Levis bukser som revner rett ved skrittet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker kun levis curve ID bukser, ettersom de passer meg perfekt og jeg er lei av å jakte på bukser i kjedebutikkene. Så jeg har fire levis bukser som jeg bytter på å bruke. Har hatt dem i omtrent fem måneder nå, og en av dem har allerede fått et hull rett ved skrittet, omtrent fem cm ned fra "krysset" i skrittet av buksa. Hullet blir bare større og større når jeg går med den, så den buksa er historie. Problemet er at det har begynt å skje med enda en av buksene! Jeg hadde ikke klaget om det var en billig bukse fra H&M, men disse buksene koster trossalt 1000kr per bukse..

Jeg har ikke kvitteringen, men kan jeg gå tilbake til carlings og klage? Jeg syns det er helt tåpelig at de skal ha så mye penger for bukser som blir slitt med en gang.. :(

Noen som har noen råd? Kan jeg kanskje sende mail til Levis?

Hilsen en fattig student som så på dette som en god investering i gode bukser... :(

Anonym poster: 2f077fb6901200a0ecaac877a3e0b3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her.. Må bare legge til at jeg er helt normalvektig og tre av buksene er til og med en størrelse for store... Så det er ikke bare jeg som er så feit at buksene revner..

Anonym poster: 360c49a5b56face6dfb33e12906627d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet i Varner-kjeden, som Carlings er en del av. Nå vet ikke jeg hvordan de har det med reklamasjoner, men jeg anbefaler deg å ta med buksene tilbake til butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...