Gå til innhold

Gått over til ny diett.Blodtype dietten..

Fremhevede innlegg

Gjest ms_kwang
Skrevet

Hei alle sammen :)

Jeg er ei jente, har alltid vært tynn og spinkel, aldri fått påvist noen form for intoleranser hverken mot melk eller gluten eller andre matvarer.

(Til og med svelgt slangen! Blæh!)

Legene mine (har flyttet en del og skiftet fastleger..) har hele tiden sagt "Vi vet ikke hvorfor du ikke går opp i vekt, du er en av de heldige...)

er jeg virkelig så heldig å ligge på 45-46kg og kan proppe i meg alt slags mulig mat uten å gå opp i vekt? Altså spise så mye hver dag til hvert måltid at du holder på å spy. Men likevel ikke gå opp i vekt...Nei det er ikke heldig.

Så jeg tok saken i mine egne hender, nå har jeg de siste 6 mnd, lagt over til Blodtype dietten (Jeg er B)

Det går veldig mye i proteiner, mye glutenfri mat.

Kan ikke spise svin (buuuh bacon!!! o.O)

Men lam/sau er bra mat. Ketchup, tomater, avocado er fy-fy x)

(For å nevne noe mat) Maten jeg spiser nå er enten stekt,ovnsbakt eller rå (sushi! eller rå/dampet grønnsaker) Kan spise alt av frukt og bær. Jeg kan spise mat med sukker i, bare ikke ren sukker (dvs 0 teskje med sukker i te, heller ikke kunstige søtstoffer.... :( )

Uansett, før sommeren veide jeg 44.5, jeg ligger på 54 nå (etter snart 6mnd'er) Har hatt 54kg nå i 1 måned uten å tippe opp eller ned :)

Er bare 1kg ifra å nå målet mitt på 55!

Men jeg har merket gode ting også med dietten.

Jeg er mindre forstoppet. Har nesten ikke vært oppblåst i magen.

Jeg har mer energi, mindre hodepine og jeg sover 10 ganger bedre enn det jeg gjorde før. (duh nå har jeg faktisk avføring hver 3 dag istedet for 1 gang i uken!)

Er det noen andre her inne som har prøvd blodtype dietten? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om et par som har prøvd denne dietten og det har fungert veldig bra på dem den tiden de har orket å holde på.

Jeg er selv veganer av andre grunner men ifølge min blodtype (A) så har jeg visstnok et kosthold som fungerer veldig bra ifølge denne "dietten" Så det kan hende det er noe i det. Jeg er ihvertfall slank og med et ekstremt bra immunforsvar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...