Gå til innhold

Dagens bitching.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor denne tråden passer inn, flytt den gjerne. Er også litt usikker på om jeg skal tørre å poste denne, da ''inngrodde'' KG medlemmer ( absolutt ikke alle ) virker ( på meg ) litt dømmende og ''beskyttende''. Ønsker ingen drittsleningstråd. Men here we go....;

Jeg er en relativt fersk bruker av forumet og jeg har ikke fått med meg alt av diskusjoner her inne, men jeg kan ikke si at jeg sitter igjen med noe særlig godt inntrykk. Synes det er veldig mye negativt ifht andres synspunkter og meninger.

Virker som det er veldig mye mistenkliggjøring og direkete hetsing. Det opprettes egne tråder om at folk har for mye skrivefeil, der trådstarter selv har et startinnlegg med opptil flere feil. ( Ikke meningen å henge ut TS her, men det var et veldig godt eksempel. )

Så er det disse tunge akademikerne; jeg har mastergrad og 120 i IQ, så jeg vet i allefall mye bedre enn deg!!! - veldig barnehage mentalitet i mine øyne.

Og er du så uheldig at du stikker deg litt ut fra A4 malen, så herregud!! Da er du dum da!

Fant også en tråd fra moderator der det refereres til at enkelt brukere henger ut, sladrer og sprer falske rykter på PM.. Hvor gamle er dere egentlig? Har også oppfattet ( shoot me if I'm wrong ) at noen av de verste ''sladrekjerringene'' er menn. Og det er sikkert de samme menna som er jævlig kjapp på avtrekker'n når det kommer til å skrike RØDSTRØMPER og OTTAR!!!

Til sist et tema som det virker som er veldig hett om dagen; Se på meg - jeg er så deeeeeilig!!!! Jada, det skal du for all del få synes at du er. Du skal også få lov til å vise deg frem, om du måtte ønske det. Det vil jo alltid være sånn at noen har behov for mere bekreftelse enn andre.

Ikke at det er noe galt i det! Men de som ikke liker det må også få ha sin egen mening. Man trenger ikke nødvendigvis å være prippen for å ha selvrespekt. ( Hva man ønsker å legge i ordet selvrespekt får bli opp til hver enkelt. )

Sånn! Måtte bare få ut litt bitchiness...

Og før hylekoret starter; Jeg sier ikke at KG er sånn! Det er inntrykket jeg sitter med. Og du kan gjerne kalle meg dum, sur, grinete ( fyll inn resten selv )... Det er bare med på å understreke poenget mitt.

Er det bare meg, eller har jeg rett i noe..? :)

Takk for at du tok deg tid til å lese, ble litt langt dette!

Så må jeg legge til at det er veldig mye koselig og ikke minst morsomme tråder her også da!!! :laugh:

Anonym poster: 6444bb604c4d3bde5ce1b12eacc04603

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har så rett, så rett :laugh: Og hvis man gjerne først skal kritisere, så er mange så feige at de bytter til Anonymbruker ;P Nå sikter jeg ikke til deg, men hvis noen sier noe veldig usaklig og frekt foreksempel :P

Jeg har heller ikke vært her så lenge, men det er litt underholdende noen ganger :) Dessuten er KG til stor hjelp for mange, det var derfor jeg ble medlem :)

• Liker 1
Skrevet

Men da kan de som ikke liker disse bildetrådene dra seg til h****** ut av dem og ikke ødelegge dem. Man trenger faktisk ikke å mene noe om alt i verden. De som ikke liker dem kan jo bare holde seg unna. Vanskeligere er det faktisk ikke. ;)

Jeg synes de trådene er artige, og det er humortråder. Men det er ikke alle som får med seg at det er det. Synes det er litt rart at man må bli sur fordi en bruker ut et bilde av seg selv.

Anonym poster: e74ddecc079dc380216f953eb13029d2

• Liker 2
Skrevet

Du har så rett, så rett :laugh: Og hvis man gjerne først skal kritisere, så er mange så feige at de bytter til Anonymbruker ;P Nå sikter jeg ikke til deg, men hvis noen sier noe veldig usaklig og frekt foreksempel :P

Jeg har heller ikke vært her så lenge, men det er litt underholdende noen ganger :) Dessuten er KG til stor hjelp for mange, det var derfor jeg ble medlem :)

Hah! Ja, det har du nok mye rett i. Samtidig så kan jeg se at mange ikke tørr å si sine egne meninger uten å være anonym, nettopp fordi det ender i heksejakt. Og har man da en bruker, så blir man jo aldri kvitt heksejegerne :P Da tenker jeg ikke på skikkelig drittslenging og personangrep - det er noe alle burde holde seg for god til!!

• Liker 5
Skrevet

Jeg er enig med deg. Dette er ikke et kvinneforum lengre, og det synes jeg er litt trist.

Anonym poster: a6298587ba5a69789a8fd61455a29bd7

• Liker 4
Skrevet

Men da kan de som ikke liker disse bildetrådene dra seg til h****** ut av dem og ikke ødelegge dem. Man trenger faktisk ikke å mene noe om alt i verden. De som ikke liker dem kan jo bare holde seg unna. Vanskeligere er det faktisk ikke. ;)

Jeg synes de trådene er artige, og det er humortråder. Men det er ikke alle som får med seg at det er det. Synes det er litt rart at man må bli sur fordi en bruker ut et bilde av seg selv.

Det er jeg enig i. Man trenger ikke å gå inn på den aktuelle tråden å lage bråk. Men da må det også gjelde andre veien...! Altså at de som ikke liker det, skal kunne få diskutere det i fred uten at flashmob'en føler et behov for å forsvare seg.

• Liker 3
Skrevet

Det er jeg enig i. Man trenger ikke å gå inn på den aktuelle tråden å lage bråk. Men da må det også gjelde andre veien...! Altså at de som ikke liker det, skal kunne få diskutere det i fred uten at flashmob'en føler et behov for å forsvare seg.

Men man må jo forsvare seg når det kommer mange anonyme brukere og klikker helt på grunn av en bildetråd.

Og de kan godt få diskutere hvor mye de hater folk som er fornøyd med seg selv og synes det er moro med sånne tråder, men som sagt så får de lage seg en egen tråd om det.

Skrevet

Men man må jo forsvare seg når det kommer mange anonyme brukere og klikker helt på grunn av en bildetråd.

Og de kan godt få diskutere hvor mye de hater folk som er fornøyd med seg selv og synes det er moro med sånne tråder, men som sagt så får de lage seg en egen tråd om det.

Jeg har laget en slik tråd nettopp for at man skulle kunne si hva man mener, uten å spore av i bildetrådene.

Det var ikke så populært, for å si det mildt. :vetikke:

Anonym poster: 1502c328847733f234dc192c90974259

• Liker 3
Skrevet

Jeg har laget en slik tråd nettopp for at man skulle kunne si hva man mener, uten å spore av i bildetrådene.

Det var ikke så populært, for å si det mildt. :vetikke:

Hmm.. Nei. De synes vel ikke det er morsomt når ikke de som har postet bildene leser det da. :klo:

Skrevet

Hmm.. Nei. De synes vel ikke det er morsomt når ikke de som har postet bildene leser det da. :klo:

Det var de som poster bilder som kom inn i tråden og kjeftet, ikke de andre. :rolleyes:

• Liker 2
Skrevet

Altså at de som ikke liker det, skal kunne få diskutere det i fred uten at flashmob'en føler et behov for å forsvare seg. I egen tråd, selvfølgelig. De trenger ikke spamme ned bildetråden, nei.

• Liker 1
Skrevet

Så er det disse tunge akademikerne; jeg har mastergrad og 120 i IQ, så jeg vet i allefall mye bedre enn deg!!! - veldig barnehage mentalitet i mine øyne.

Enig her. At folk med helt ordinære 120 i IQ tror de er noe... ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke merket noe til folk med "mastergrad og 120 i IQ, så kom ikke her og tro at du vet noe"? :vetikke: Eksempler? (Uten å henge ut noen, så klart).

Anonym poster: 575a4fee7de771101fd66138c7b678f9

Skrevet

Enig her. At folk med helt ordinære 120 i IQ tror de er noe... ;)

Selve iq'en var ikke var ikke sakens kjerne her, men at de må understreke at de har høyere iq en gjennomsnittet. La oss si iq på 130++ da ;P

• Liker 3
Skrevet

Husker ikke eksakt tråd, skal gi deg et eks når jeg kommer over ett. Dog det kan bli vanskelig å unngå å henge ut noen om man skal komme med et konkret eksempel. Kan være at noen andre brukere her har noen å komme med..?

Skrevet

Vi som syns trådene er litt teite,HENGER IKKE PÅ DE TRÅDENE!!! vi hadde egen tråd vi,så slutt å syt!

strengt talt har alle valg vi gjør konsekvenser og blir alltid dømt av andre. Ikke negativ det,man danner en mening veldig fort og det er ikke "for å være slem"

Enig med deg jeg ts, alt for mange hårsåre folk her!

Anonym poster: fb9289c685ee73298c1ff3f99dbfb088

• Liker 4
Skrevet

Selve iq'en var ikke var ikke sakens kjerne her, men at de må understreke at de har høyere iq en gjennomsnittet. La oss si iq på 130++ da ;P

Næh... Imponerer fortsatt ikke meg ;)

Hvis ikke dr Sheldon Cooper blir imponert, blir ikke jeg det heller.

Skrevet

Næh... Imponerer fortsatt ikke meg ;)

Hvis ikke dr Sheldon Cooper blir imponert, blir ikke jeg det heller.

Hmmm... han er jo en smule ''umenneskelig'' ;P

• Liker 3
Skrevet

Herregud, så fordi noen AB har ødelagt noen tråder, så må du komme hit og smelle og forsvare. Følg ditt eget eksempel og ikke spam denne tråden med å forsvare deg selv og andre som legger ut bilder.

Anonym poster: 2addb1c04edcb1b20ebc220b1879acb2

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig med deg. Dette er ikke et kvinneforum lengre, og det synes jeg er litt trist.

god.jpg

dark.jpg

Nettopp, så kom deg ut, din dumme mann!

:fnise:

Anonym poster: 2addb1c04edcb1b20ebc220b1879acb2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...