Gjest SmurfeLurfen Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 (endret) Lurer på om det er noen andre fordeler med full flex billett på norwegian enn at man kan avbestille fram til avgang og få beløpet tilbake? Og hva med SAS sine Economy flex og economy full flex? kjapper innsjekking. Men ikke noe mat inkludert eller lignende? Var utsolgt for billige billetter da jeg kjøpte, men skjønne ikke at det skal være så dyrt når eneste fordel er at man får refundert beløpet om man ikke reiser. Og kanskje kjapper innsjekking. Koster 600 til vanlig men 2000 for full flex samme strekning. Er innenlands Edit: overskrift Endret 19. november 2012 av SmurfeLurfen
Neket Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Får vel ikke bonuspoeng på innenlands? Du kan endre dem også, uten gebyrer.
Silfen Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Jeg har ingen anelse, derav spørsmålstegnet.
karkl Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Reiser med fullflex når jeg er i møter med jobben. Vet sjelden eller aldri når disse er ferdig, så da er det greit å kunne endre. Har aldri brukt det når jeg reiser privat, ser ikke nytten.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 ok. Ser heller ikke nytten når det bare er hjem på ferie, men ser fordelen når det gjelder jobb. Skulle jo vært litt superservice og mat Men bestiller ikke fullflex til vanlig så det var bare fordi de ikke hadde annet. Men 2000 kr for enveis hjem til jul skulle i det minste hatt en marsipangris med på kjøpet synes jeg da Takk for svar
Athene Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 Jeg flyr alltid full fleks i jobb, aldri privat. Fordelen er selvfølgelig at man kan bytte fly som man vil. Jeg tar bortimot aldri det flyet jeg er booket inn på, og legger ikke inn sikkerhetsmargin når jeg skal fly, med mindre jeg skal på en sjelden avgang. Det kjøper meg mye fritid. Dessuten har jeg fast plass på første rad, og er førstemann av flyet. Og dersom du behøver noe er serviceinnstillingen på topp, også om jeg kommer med tre kolli handbagasje.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #8 Skrevet 20. november 2012 Fullflex er must på jobbreiser når man aldri vet om møtene slutter når de skal, eller om man blir ferdig lenge før/etter. På ferie eller privatreiser kjøper jeg aldri fullflex. På Norwegian får du gratis setevalg, gratis trådløst internett, og det er vel det. Overhodet ikke noe å betale en tusing ekstra for - setereserveringebegyret er tross alt bare 45 kr med lavpris. Anonym poster: cab7a95ce0044b1929358d1623a4c7b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå