Rosadotten Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Heisann Altså, jeg hadde kyssesyken for omtrent en måned siden, og legen sa at når man har det så blir milten større, derfor skal man være så forsiktig med å ikke skade magen, eller å få noe tungt på. Som sagt, det er en måned siden, og jeg er helt frisk bortsett fra at jeg har fremdeles den samme følelsen i magen. Hvis jeg trener litt, eller bare går litt fort, så gjør det mer og mer vondt i magen helt til jeg bare må sette meg ned. Det føles som om noe vokser inni helt til magen nesten sprekker, og hvis jeg stopper så "krymper" det seg sakte tilbake igjen O_o Utrolig rar og ekkel følelse.. Noen som vet om dette er normalt etter kyssesyken?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Har du hatt kyssesyken så har du vel fått beskjed om og ikke trene på lenge? Anonym poster: 781c5d59ac70277efedfaa52156e8dcc
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Og du kan ikke kjenne milten din vokse og krympe slik Anonym poster: 781c5d59ac70277efedfaa52156e8dcc
Rosadotten Skrevet 19. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2012 Neida, jeg kan ikke det ;P Jeg bare beskrev følelsen jeg får i magen Han sa bare at jeg ikke måtte trene imens jeg hadde det, han sa ikke noe om etterpå.. Men det trenger ikke være trening en gang, bare når jeg går til butikken foreksempel
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Vondt i magen kan være et tegn på at milten er forstørret. Ville tatt det helt rolig framover, og hvis det ikke bedrer seg så ta kontakt med lege. Anonym poster: 781c5d59ac70277efedfaa52156e8dcc 1
Lulu21 Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 Jeg har kyssesyken nå og får en del vondt i magen jeg og hvis jeg anstrenger meg mer enn jeg skal. Jeg har jo fått beskjed om å ta det heeeelt med ro. Du har fått beskjed om at du er helt frisk og ikke har kyssesyken lenger? Syns det virker litt rart at du føler at milten vokser inni deg da :/ Bare ikke anstreng deg, eller ta kontakt med lege 1
Rosadotten Skrevet 19. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2012 Jeg hadde det i omtrent 4 uker, men det er over en måned siden, og jeg føler meg helt fin ellers Jeg bare kjenner at med en gang jeg begynner å bevege meg, så gjør det så vondt i magen ;/ Får vel bare slappe av videre, da.. Er bare så lei av å komme helt ut av treningen og sånn, føler meg så svak når jeg får vondt av en butikk tur O_o Men setter pris på alle svar og råd, tusen hjertelig
Lulu21 Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 Det kan høres ut som at du ikke er helt frisk enda om du får vondt bare av en tur i butikken. Det får jeg og. Blir kjempesliten og slapp, føler at det vokser i magen min, og skulle nesten tro jeg hadde løpt maraton enkelte ganger etter en litt lenger shoppingtur. Kjipt, for jeg er veldig opptatt av å trene selv, men jeg må bare ta det med ro og krysse fingrene for at kyssesyken snart er borte vekk! God bedring i hvertfall! 1
Rosadotten Skrevet 19. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2012 Jah, det varer visst lenger enn jeg trodde Legen sa 3-4 uker, men jaja x) Og i like måte: God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå