TheTeen Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Har du vært i et avstandsforhold? Hvordan møtes dere? Hvordan gikk/ går det?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Ja. På tvers av landegrenser uten mulighet for direktefly. Vi møtes ved at enten jeg drar på besøk hos ham eller at han kommer på besøk hos meg. Helst hver ferie, så det blir ikke så fryktelig ofte. Går kjempebra, det er definitivt verd det. Vi flytter sammen så raskt det passer. Vanskelig med språkbarrieren når det gjelder flytting, da, men det skal vi fikse! Anonym poster: 3b7c3150a151826fe412ed6565dca0c9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 1. Ja. 2. Internett. 3. Går fint. Møtes 1-2 gang i måneden. Han bor på andre siden av landet. Anonym poster: 36a05a66408c395f8e050971a3e7678c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Har du vært i et avstandsforhold? Hvordan møtes dere? Hvordan gikk/ går det? # 1 - Ja, er i ett avstandsforhold nå # 2 - På ferie # 3 - Det går overraskende bra. Vi snakker sammen hver dag, msn/skype. Skal besøke han i slutten av desember og bli til litt uti januar. Så lenge begge er ærlige, kommunikasjonen er bra og tilliten er på plass, så har man i hvert fall ett godt grunnlag for å få forholdet til å fungere. Nå har vi bare vært sammen i 1 1/2 mnd, så så veldig langt fremover har vi ikke helt tenkt enda. Men, vi er veldig forelsket Anonym poster: a17d89c32efe0a1dee5eb158ddf06c05
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 Har du vært i et avstandsforhold? Ja, jeg er i et nå. Hvordan møtes dere? Møttes gjennom felles venner en gang på fest. Hvordan gikk/ går det? Det gikk/går veldig bra. Vi har vært sammen i over 2 og et halvt år. Bor enda ikke sammen. Anonym poster: 512929860d727981b076b987b9ab38a6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 Har du vært i et avstandsforhold? Ja, er i et nå Hvordan møtes dere? Hver helg, enten så drar jeg til han, eller så kommer han til meg. Vi bor ca 4 timer unna hverandre. Tar tog, buss eller bil. Hvordan gikk/ går det? Det går bra:) Overraskende bra, faktisk. Anonym poster: 3907c6683fbfcf24ed5c04adcfb73aa2
Hanna! Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 Jess, var en ganske kort periode i et avstandsforhold. Det fungerte egentlig veldig bra for meg. Litt slitsomt å liksom. Følte at jeg hadde like mye ansvar for ham, å gi ham oppmerksomhet, følge opp, osv. Men jeg fikk ingenting av det positive. Men jeg vil alikevl si at det gikk helt greit. Men kunne ikke vært det i en lengre periode, tror jeg. Vi dro til hverandre under en gang i måneden og var da sammen omtrent en helg til en uke om gangen. Ellers var det mye mailing og skyping. Det ble slutt, men ikke på grunn av avstanden. Ting var (hvertfall for meg) haltende før jeg flyttet for å studere et annet sted. Vi har kontakt fremdeles og er venner. Tror det at det var avstanden som tilsynelatende var grunnen gjorde det lettere for ham, og ikke en annen mann eller at jeg ikke likte ham.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #9 Skrevet 19. november 2012 - Har du vært i et avstandsforhold? Ja, nå. - Hvordan møtes dere? Hos meg, i ferier (hver 3 måned). - Hvordan gikk/ går det? Det å ha selve avstandsforholdet har gått bedre enn forventet. Begge har sin hverdag de er opptatt med, ingen sitter og hylgriner hver kveld. Men forholdet skranglet en del før vi havnet i avstandsforholdet, så gir det ikke gode prognoser på lang sikt. Men interessant å ha forsøkt avstandsforhold da. For det er ikke aktuelt å kjøre det igjen. Anonym poster: fb52b79c66daf114dbe92b4d300f1e7b
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #10 Skrevet 19. november 2012 Har du vært i et avstandsforhold? Jeg er i et avstandsforhold nå. Hvordan møtes dere? Via en venn. Hvordan gikk/ går det? Det går fint. Vi har vært sammen i ett år nå. Med studier i tillegg, er det litt deilig å kunne jobbe med skole i ukedagene og ha full oppmerksomhet på kjæresten i helgene. Han er verdens fineste. Anonym poster: 09c4f6641c5f52e2a9f519b0610136cf
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #11 Skrevet 19. november 2012 Har du vært i et avstandsforhold? Hvordan møtes dere? Hvordan gikk/ går det? Flere, er i et IGJEN Pleide dra til han (i USA) Det går åt skogen, myndighetene nektet meg innreise sist og inndro visumet mitt og han har ikke pass, og sier han ikke greier å skaffe et. Anonym poster: 3396e4fa0aaa9c4ff6c96bf686e65256
fresia Skrevet 20. november 2012 #12 Skrevet 20. november 2012 Har du vært i et avstandsforhold? Hvordan møtes dere? Hvordan gikk/ går det? ja, eller vi har et av og på forhold fordi det er vanskelig å få forholdet til å fungere noen ganger på grunn av avstanden. noen ganger har vi vært heldige og sett hverandre en gang i måneden, men nå er det snart tre måneder siden vi så hverandre. vi er begge opptatt med skole og jobb, så er vanskelig å få det til å passe for begge og ofte har vi rett og slett ikke råd til å reise. når vi møtes er vi hjemme hos hverandre eller reiser bort en helg sammen. det er ikke noe jeg vil anbefale, men det kommer vel an på hvert enkelt menneske. vi krangler en del på sms og det er egentlig helt meningsløst, men han er veldig sjalu av seg og jeg føler at han ikke stoler på meg. jeg må innrømme at det noen ganger føles vanskelig å stole på han også på grunn av avstanden, når jeg ikke får sett han på måneder og han egentlig kan gjøre hva han vil uten at jeg får vite det. jeg flytter til utlandet neste år og han flytter også til et nytt sted, men jeg håper at vi i fremtiden vil ende opp med å bo sammen - jeg elsker ham og det er det som betyr noe.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #13 Skrevet 20. november 2012 Har du vært i et avstandsforhold? Hvordan møtes dere? Hvordan gikk/ går det? 1. Ja, to stk. 2. Første gang møttes vi aldri etter at jeg reiste. Andre gang møttes vi ca en gang i mnd, jeg reiste til han eller omvendt. 3. Begge forholdene er over nå. Det første pga avstand og at vi var så unge, det andre hadde ingenting med avstanden å gjøre. Anonym poster: 0f8f520f3cfc9b2e1b4756461ad55b92
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #14 Skrevet 20. november 2012 Har du vært i et avstandsforhold? Ja mange Hvordan møtes dere? hjemme hos hverandre Hvordan gikk/ går det? Vi pulte, men det ble ikke langvarig Anonym poster: ec694efad306d0890d46ceacf1cc0d3e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå