Gå til innhold

Rumpe er ekkelt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvem er det som gjør det?

Funfact: Jeg så en video en gang. Det var en mann som gikk på isen ute i en liten nedoverbakke. Når han skulle flytte den ene foten fremover gle foten ut, og han falt..... rett oppå en HUNDEBÆSJ, som noen (egoistiske) mennesker ikke hadde plukket opp. Så hele hundebæsjen ble klint over hele ræva og ryggen hans.

Kanskje ikke relevant til innlegget ditt, i og med at denne fyren hadde på seg klær.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Funfact: Jeg så en video en gang. Det var en mann som gikk på isen ute i en liten nedoverbakke. Når han skulle flytte den ene foten fremover gle foten ut, og han falt..... rett oppå en HUNDEBÆSJ, som noen (egoistiske) mennesker ikke hadde plukket opp. Så hele hundebæsjen ble klint over hele ræva og ryggen hans.

Kanskje ikke relevant til innlegget ditt, i og med at denne fyren hadde på seg klær.

ikke veldig relevant..
Skrevet

ikke veldig relevant..

Var det jeg trodde. Men like greit å heller være sikker ;)

Gjest Darthoven
Skrevet

Var det jeg trodde. Men like greit å heller være sikker ;)

Betty boop er autist skjønner du..skjønner ikke vitser så godt :)

Neida Betty! naaaaaaw :hug:

• Liker 3
Skrevet

Du kan gjerne vaske rumpa di med sprit for min del... Det er rumpe i seg selv ( generelt ) jeg ikke synes er turn-on. Akkurat som at andre synes det er turn-on.

Anonym poster: 57a682986fd25b7467b99c9a8f4a3c42

Nettopp. Romper er ikke per definisjon ekle, men du synes det. Det har du all rett til. Men vi er totalt uinteresserte i hvor ekle du synes romper er, og du er sikkert like uinteressert i å høre om hvor deilig analsex og rimming er for andre. Så hvorfor lage en diskusjon ut av det?

• Liker 2
Skrevet

Nettopp. Romper er ikke per definisjon ekle, men du synes det. Det har du all rett til. Men vi er totalt uinteresserte i hvor ekle du synes romper er, og du er sikkert like uinteressert i å høre om hvor deilig analsex og rimming er for andre. Så hvorfor lage en diskusjon ut av det?

Da trenger vel ikke DU å trykke deg inn på tråden her, eller? Jeg trykker meg ikke inn på en tråd som jeg har null interesse av. Og det var ikke bare meg, gitt.

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg laget en tråd om at rumper er deilige, så hadde det vært greit? Mod kan gjerne stenge denne tråden, da det kan virke som om mange følte seg støtt. Og det var virkelig ikke min intensjon.

Skrevet

Da trenger vel ikke DU å trykke deg inn på tråden her, eller? Jeg trykker meg ikke inn på en tråd som jeg har null interesse av. Og det var ikke bare meg, gitt.

Klart jeg blir nysgjerrig når overskriften lyder "Rompe er ekkelt!". Da lurer jeg på hvorfor man synes det. Du trenger ikke å surmule fordi ikke alle er enige med deg, vel? I en tråd med det motsatte budskapet hadde det sikkert vært noen som var enige med deg også. Smaken er som baken. (Pun intended.)

• Liker 1
Skrevet

Klart jeg blir nysgjerrig når overskriften lyder "Rompe er ekkelt!". Da lurer jeg på hvorfor man synes det. Du trenger ikke å surmule fordi ikke alle er enige med deg, vel? I en tråd med det motsatte budskapet hadde det sikkert vært noen som var enige med deg også. Smaken er som baken. (Pun intended.)

Nå var det nå vel faktisk ikke jeg som surmulet ;) Agree to disagree.

Skrevet

Det var satt litt på spissen :fnise: Bare tenner ikke på rumper generelt :) ( noe som tydeligvis ikke er lov ).

Jammen det er jo lov ;) du fikk det bare til å høres ut som at alle rumper var hårete, svette og luktet dårlig ;)

• Liker 3
Skrevet

Agree to disagree.

God idé! ;)

Skrevet

Jammen det er jo lov ;) du fikk det bare til å høres ut som at alle rumper var hårete, svette og luktet dårlig ;)

Ja, jeg ser den i ettertid. Så kan forstå at det ble misforståelse i rundt det. Det var klønete av meg...

Skrevet

Er det bare meg, eller er det flere som synes at rumpe er ekkelt? Rumpelukt, svette, hår... :unsure: Synes ikke det som henger/står foran er veldig turn on heller :vetikke: Overkropp derimot! Brystkasse, armer, mage..! :rodmer:

...damer med string :flekke::spy: Så jævlig usexy!

http://www.youtube.com/watch?v=RA4_zBM1fRE

Jeg kunne umulig vært mer uenig :ler:

Skrevet

den tanken har jeg og tenkt...

Anonym poster: 16c3f3e3c2bff84d241684cc82fe7f6e

Skrevet

Neida Betty! naaaaaaw :hug:

den tanken har jeg og tenkt...

Anonym poster: 16c3f3e3c2bff84d241684cc82fe7f6e

Så frekke dere er. Hva med å holde seg til tråden og slutte å diskutere andre brukere på forumet?

Anonym poster: ced793b2bc0dd70ff52a1ce1765e128c

• Liker 1
Skrevet

Så frekke dere er. Hva med å holde seg til trådens tema og slutte å diskutere andre brukere på forumet?

Gjest Darthoven
Skrevet

Så frekke dere er. Hva med å holde seg til tråden og slutte å diskutere andre brukere på forumet?

Jupp. Følg ditt eget råd du :)

Skrevet

Rumper er ekkelt ja, men stringtruser? Bruker ikke de for å tilfredsstille kjæresten min akkurat. Skal jeg det tar jeg på meg hipstertruser istedet, men bruker de mere for å unngå trusekanten på bukser :P

Skrevet

Rumper er ekkelt ja, men stringtruser? Bruker ikke de for å tilfredsstille kjæresten min akkurat. Skal jeg det tar jeg på meg hipstertruser istedet, men bruker de mere for å unngå trusekanten på bukser :P

Jeg syns ikke rumper er ekkelt, men stringtruser. Så vi er helt uenige! Grunnen til at jeg syns stringtruser er ekkelt er tanken på alle de rumpebakteriene som transporteres fram. De bakteriene skal jo ikke være der. Fører ofte til andre, ekle problemer i underlivet også. Ekkelt :sjokkert:

Skrevet

Jeg syns ikke rumper er ekkelt, men stringtruser. Så vi er helt uenige! Grunnen til at jeg syns stringtruser er ekkelt er tanken på alle de rumpebakteriene som transporteres fram. De bakteriene skal jo ikke være der. Fører ofte til andre, ekle problemer i underlivet også. Ekkelt :sjokkert:

haha, jaja, alle har sine meninger :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...