Gå til innhold

Artisten Wencke Myhre

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag kom jeg, nærmest ved et uhell, til å høre på en del av hennes sanger og se videoer jeg ikke har sett i mitt liv, og jeg kan ikke forstå at hun skal være en slags nasjonalskatt både her i landet og i Tyskland. Hva er det med henne som fenger....eller fenget?

Jeg er ikke tysktalende av natur, men forstår såpass at jeg sitter igjen med et stort spørsmålstegn og tenker "dette var da ytterst merkelige sanger"... Klart at hun var (og er ennå) ei snerten snelle på alle vis som mange liker å beundre, men ellers?

Hun synger jo rent og har utstråling, men hvordan er det mulig å stå for...dette...og få dundrende suksess? Jeg kritiserer ikke - jeg bare rett og slett er ikke i stand til å skjønne "greia". Noen som har noen tanker om fenomenet?

Endret av Hoppetaujenta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var i gamle dager. Da hadde man ikke så mye å velge mellom.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle til å kommentere, men jeg ville først studere noen av de andre videoene for å se hvor begredelig konkurransen var i det "segmentet".

Problemet var at hjernen kortsluttet av å se en ung Wenche Myhre i bikini! :wow:

Skrevet

Hehe...ja det var kanskje en del av pakka som gjorde henne populær?

Uansett årstall; det virker like godt det trikset der.

---

Lutetium: forsøke igjen når du har fundert lenge nok på sakene til å ta det et steg videre? ;)

Gjest Elseby13
Skrevet

Det var jo på den tida Hallvard Flatland ble regnet som en kjekkas og Øyvind Blunck ble sett på som morsom.

Du har jo det samme fenomenet i dag, tenk på alle tullete artister som selger som hakka møkk.

Skrevet

Det var jo på den tida Hallvard Flatland ble regnet som en kjekkas og Øyvind Blunck ble sett på som morsom.

I 1970? Det var vel 15-20 år senere.

• Liker 1
Skrevet

For det første så var det ikke så mye å velge mellom på den tiden, og man ble kjent/slo igjennom på en helt annen måte enn nå. Og sist, men ikke minst - det er nå jammen meg mange som gjør suksess i dag også uten at man helt kan fatte hvorfor. Svaret er kanskje ikke så ulikt svaret fra 1970: søt pike, utstråling og et bra pr-opplegg kombinert med en dose flaks. Noen får det til, andre ikke, og det handler ikke alltid om å ha det beste talentet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...