Gå til innhold

Hvorfor svarer han meg ikke? :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han vet ikke hva han vil, og da tar han heller den feige veien.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er skikkelig vondt dette, ts, men du må nesten bare slutte å kontakte han, gi en liten faen og komme deg videre. Ja, det er vanskelig, men det er det beste du kan gjøre. Du skyver han bare mer og mer bort om du fortsetter å mase!

Du har selvfølgelig lov til å være såra og skuffa, dette er feigt gjort av han. Sånne mannfolk gjør meg skikkelig irritert!

Skrevet

Ikke skriv til han, og hold deg utilgjengelig selv. Han har nok mistet interessen, dessverre.

Skrevet

Kutt ham ut tvert og ikke se deg tilbake.

Enten det er mangel på folkeskikk eller rett og slett mangel på interesse som forårsaker dette, kommer det neppe til å forandre seg. Ikke noe å samle på!

Anonym poster: 913315ebb64921372ba0a8e5d431bbb3

Skrevet (endret)

Vinden kan dessverre snu veldig fort. Den ene uken er alt perfekt med lovord, samt sukkersøt pillowtalk og man forestiller seg oss to mot verden i tykt og tynt. La oss inderlig håpe at klokkene aldri ringer ved midnatt for dette eventyret. Dog, den neste uken kan alt dette være glemt helt plutselig.

Moralen er å ikke regne med noe i utgangspunktet. Du skal få lov til å nyte hver dag dere har sammen, men ikke begynne å drømme for tidlig. I så fall velger du å svelge det som fort kan vise seg å være en giftig pille. : /

At man kan bli dypt såret er den risikoen man tar. På en annen side kan man trøste seg selv med å si at det er bedre å ha elsket og tapt, enn å aldri elsket i det hele tatt.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Slutt å skriv til han isåfall. Du har prøvd både sms og mail, så nå få han kontakte deg om han er mann nok. Mange menn tror det er greit at de forsvinner nå de ikke vil mer, det å snakke om det er ikke noe de tenker på en gang.

Uansett så håper jeg ting ordner seg for deg, jeg vet det er trist når de bare forsvinner. :troest:

Sant nok. Det er bare å konkludere at han er en dritt mot meg, rett og slett.

Anonym poster: 7128ffbd37106838a0a06d8bbe54d354

Altfor mange mannfolk gjør det på denne måten! De bestemmer seg for at de ikke vil mer, men så gidder de ikke å fortelle dama det fordi de er så jævla feige. Opplevde det samme for to måneder siden, og det gjør jævlig vondt. Men hvis han er en sånn jævla dust som ikke gidder å gi deg noen grunn og ikke gidder å svare bør du strengt tatt gi faen i han. Han er ikke verdt tida di. Enkelte mannfolk eier faen meg ikke baller!

Anonym poster: e4ba4eb827dc3e7ba3e17febe208f28d

Min erfaring? Folk generelt gjør slikt i dag. Det spiller ingen rolle om det er kvinner eller menn det er snakk om.

Jeg reagerte akkurat som deg når jeg først i midten av 20-åra begynte å date kvinner. Alle var "positive", men tok de initiativ? Avkreftet de interesse? Var de ærlige om hvor landet lå? Svaret er nei, de aller aller fleste velger bare å være tause hvis de egentlig ønsker å avvise deg, men samtidig ikke ønsker å såre. Selvfølgelig er det en illusjon: Selv om man ikke direkte sårer en annen, så gjør man det indirekte. Dessuten er det så dritt å måtte gå rundt i uvisshet.

Det verste er imidlertid at usikkerheten forplanter seg. Man "holder på" med person A, men person A sier aldri fra hvordan ting ligger an. Så kommer person B inn i livet ditt, men denne føler man at man ikke kan gi noen konkrete svar ting ikke er avklart med person A. Selv om man liker B bedre. Sånn baller det på seg, og er min realitet i et nøtteskall for øyeblikket.

Er man prinsippfast er det et helvete å date. Jeg orker det bare i kortere perioder, så må jeg melde meg ut for en lengre en. Samme gjelder flørting på byen etc. Litt synd er det jo, for for hver dag som går kunne jeg gjort noen utrolig lykkelig... ;)

Heldigvis finnes det unntak, og det gjelder bare å møte dem. Da faller ting litt på plass, og man håndterer ting bedre. Dessverre merker jeg på meg selv at jeg har blitt litt mer tilbøyelig til å bare "svinne hen" selv nå også, fordi

Anonym poster: 5c88515ff10a57bcc7a40937cb83480c

Skrevet

Altfor mange mannfolk gjør det på denne måten! De bestemmer seg for at de ikke vil mer, men så gidder de ikke å fortelle dama det fordi de er så jævla feige. Opplevde det samme for to måneder siden, og det gjør jævlig vondt. Men hvis han er en sånn jævla dust som ikke gidder å gi deg noen grunn og ikke gidder å svare bør du strengt tatt gi faen i han. Han er ikke verdt tida di. Enkelte mannfolk eier faen meg ikke baller!

Anonym poster: e4ba4eb827dc3e7ba3e17febe208f28d

Det gjelder ikke bare mannfolk, men sånn som dere jenter ofte reagerer har vi hvertfall god grunn til å være "feige". Ingen kan bli så rabiat og krakilsk som dere.

Anonym poster: 3a11f6e22ba8ef89071966b95017d304

• Liker 1
Gjest energibånd
Skrevet

Han fremstår som en tydelig usikker mann som ikke vet hva han vil - og usikre og vinglete mennesker er aldri attraktive, de er slitsomme å forholde seg til.

Skrevet

Det er ikke snakk om kjærlighetssorg og knuste hjerter, det er snakk om at jeg bare ville ha et svar, stillhet er umulig å forholde seg til, stillhet og uvisse...... umulig å like slike folk.

Anonym poster: 7128ffbd37106838a0a06d8bbe54d354

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...