Gå til innhold

Hvorfor svarer han meg ikke? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han svarer andre venner og skriver facebookstatuser, men han svarer ikke meg på hverken email eller sms. Vi snakker om forhold den ene dagen, etter all tiden vi har datet og alt, så bare er det stille i nå 4 dager.. hva faen? :(

Hva faen er det med folk som ikke kan snakke, bare snur ryggen til ?

Anonym poster: 6e7966b6daf1c3879fc520f3cee4d2a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du har blitt ditchet. :/

Snu det andre kinnet til, og finn noen andre.

Lykke til.

• Liker 1
Skrevet

Åh, for en drittmann altså....................

Anonym poster: 7128ffbd37106838a0a06d8bbe54d354

• Liker 1
Gjest Tinkerbell
Skrevet (endret)

Han svarer andre venner og skriver facebookstatuser, men han svarer ikke meg på hverken email eller sms. Vi snakker om forhold den ene dagen, etter all tiden vi har datet og alt, så bare er det stille i nå 4 dager.. hva faen? :(

Hva faen er det med folk som ikke kan snakke, bare snur ryggen til ?

Anonym poster: 6e7966b6daf1c3879fc520f3cee4d2a3

Slutt å skriv til han isåfall. Du har prøvd både sms og mail, så nå få han kontakte deg om han er mann nok. Mange menn tror det er greit at de forsvinner nå de ikke vil mer, det å snakke om det er ikke noe de tenker på en gang.

Uansett så håper jeg ting ordner seg for deg, jeg vet det er trist når de bare forsvinner. :troest:

Endret av Tinkerbell
Skrevet

Han er vel lei da..

Skrevet

Det er lov å ombestemme seg og bli lei, men det er ikke lov å bare trekke seg ut og la meg stå igjen der og ikke vite hva som skjer, det er kjempevondt. .

• Liker 3
Skrevet

Er dessverre sånn livet er, jenta mi :blomst:

Anonym poster: 938f3defb40f1c6bb17b56d6fba5583a

• Liker 1
Skrevet

Det er lov å ombestemme seg og bli lei, men det er ikke lov å bare trekke seg ut og la meg stå igjen der og ikke vite hva som skjer, det er kjempevondt. .

Ja det er veldig vondt. Eksen min sluttet også å ta kontakt og sluttet å svare når han ikke ville mer, fordi han hadde funnet seg ei ny ei. Sa han ikke klarte det fordi han ikke ville gjøre meg vondt. Gjorde mye mer vondt å gå med den usikkerheten, enn at han bare sa noe. Vi var sammen nesten 6 år.

Anonym poster: 09e78dfaba76fbf02e727e2e5c134618

Skrevet

Er dessverre sånn livet er, jenta mi :blomst:

Siden når egentlig?

Det var sjelden en mann bare trakk seg ut uten å si i fra før, jeg merker at desto mer pop internettdating ble, desto lettere ble det å kutte ut folk uten å si en lyd. Der man før ville ha møttes og forklart ting, der bare ignorerer man folk, de kan ikke se deg gjennom en skjerm uansett.

Ikke at vi møttes på nettet, men det er blitt slike tider, for før var det ikke sånn. Eller så møtte jeg bare de rette guttene som var ærlige da.

• Liker 1
Skrevet

Ja det er veldig vondt. Eksen min sluttet også å ta kontakt og sluttet å svare når han ikke ville mer, fordi han hadde funnet seg ei ny ei. Sa han ikke klarte det fordi han ikke ville gjøre meg vondt. Gjorde mye mer vondt å gå med den usikkerheten, enn at han bare sa noe. Vi var sammen nesten 6 år.

Anonym poster: 09e78dfaba76fbf02e727e2e5c134618

Unnskyld meg, eksen din sa ikke noe og avsluttet et forhold på 6år med stillhet, fordi han ikke ville gjøre deg vondt?

At det er mulig, kan ikke skjønne at det går an å være så idiot som det der.

:klem: usikkerheten og uvitenheten er det verste, det hadde vært lett som ingenting for meg å foholde meg til "jeg synes ikke vi skal møtes mer" osv, enn at jeg bare ikke hører noe.

Skrevet

GET OVER IT

Skrevet

GET OVER IT

Jo takk, jeg skal det, men har vel lov å være litt skuffa likevel?

• Liker 5
Skrevet

Bruker du energi på å være skuffet over ham kaster du bort energi du kan bruke på å treffe andre menn.

Skrevet

Sant nok. Det er bare å konkludere at han er en dritt mot meg, rett og slett.

Skrevet

Det KAN jo være at han bare trenger å tenke litt, har mye å gjøre etc. Vet det er teit å lage unnskyldninger, men 4 dager, som i tillegg går over en helg er jo ikke SÅ mye.

Har en som kommer og går selv. De periodene man ikke hører noe er så utrolig vonde :( I tillegg møtes vi flere ganger i uka gjennom fritisaktiviteter vi har felles, og da er han verdens søteste igjen. Svare på tekst og facebook er han rett og slett elendig på.

Det beste er vel å bare gi faen i dem til de får bestemt seg, selv om det er vondt :sukk:

Anonym poster: ae7bc9c0ab5f9d48ff0c542323ae251f

Skrevet

Det KAN jo være at han bare trenger å tenke litt, har mye å gjøre etc. Vet det er teit å lage unnskyldninger, men 4 dager, som i tillegg går over en helg er jo ikke SÅ mye.

Har en som kommer og går selv. De periodene man ikke hører noe er så utrolig vonde :( I tillegg møtes vi flere ganger i uka gjennom fritisaktiviteter vi har felles, og da er han verdens søteste igjen. Svare på tekst og facebook er han rett og slett elendig på.

Det beste er vel å bare gi faen i dem til de får bestemt seg, selv om det er vondt :sukk:

Men jeg vil ikke finne meg i en situasjon hvor det er greit at fyren kommer og går, og det synes jeg ikke du skal heller. Vi har datet i ukesvis, 2-3 måneder tror jeg faktisk det er, er første gang han bare kutter meg ut sånn. Vi må kunne snakke og kommunisere sammen, jeg er fint lite interessert i en mann som bare kutter meg ut når han må tenke, men er godt aktiv med andre folk samtidig..

Du bør si til han din at periodene han ikke lar høre fra seg er utrolig vonde, synes ikke du skal sitte med det.

• Liker 1
Skrevet

Men jeg vil ikke finne meg i en situasjon hvor det er greit at fyren kommer og går, og det synes jeg ikke du skal heller. Vi har datet i ukesvis, 2-3 måneder tror jeg faktisk det er, er første gang han bare kutter meg ut sånn. Vi må kunne snakke og kommunisere sammen, jeg er fint lite interessert i en mann som bare kutter meg ut når han må tenke, men er godt aktiv med andre folk samtidig..

Du bør si til han din at periodene han ikke lar høre fra seg er utrolig vonde, synes ikke du skal sitte med det.

Takk! Vi har holdt på sånn nærmere et år. Så ja, jeg har vel godtatt litt for mye tull. Godt du har en slik innstilling. Tenker du å bare kutte ut selv også, eller skrive noe til han for å fortelle hvor dust han er?

Jeg har tatt det med min flere ganger, også prøvd å "gjøre det slutt" en gang. Han er utrolig flink til å snakke for seg, og jeg ender opp med å krype tilbake hver gang. Nå har han ikke snakket med meg på nøyaktig en uke, og jeg tenker hele tiden på ting jeg vil si for å få slutt på dette. For ja, jeg vil ha en skikkelig slutt, ikke bare at det "fader ut" :sur:

Skrevet

Takk! Vi har holdt på sånn nærmere et år. Så ja, jeg har vel godtatt litt for mye tull. Godt du har en slik innstilling. Tenker du å bare kutte ut selv også, eller skrive noe til han for å fortelle hvor dust han er?

Jeg har tatt det med min flere ganger, også prøvd å "gjøre det slutt" en gang. Han er utrolig flink til å snakke for seg, og jeg ender opp med å krype tilbake hver gang. Nå har han ikke snakket med meg på nøyaktig en uke, og jeg tenker hele tiden på ting jeg vil si for å få slutt på dette. For ja, jeg vil ha en skikkelig slutt, ikke bare at det "fader ut" :sur:

Uff, et helt år nesten?

Jeg kommer til å skrive til ham og si at jeg synes ikke dette er respektfull måte å behandle meg på, og at vi trenger å snakke. Har ikke lyst å kutte ham helt ut, men hvis dette skal bli noe han ofte gjentar fordi han føler for, så er jeg faen ikke interessert.

I likhet med deg, så var jeg borti en mann som bare ble stille nå og da når det passet ham, en uke, to uker, ingen svar ingenting. Til slutt sendte jeg en enkel sms hvor jeg sa at dette gidder jeg ikke mer, hadebra. Han kom selvsagt krypende og lovet bot og bedring, bare det viser jo at han så selv at han gjorde noe feil, sant.

Samme går for den fyren din, du prøver å ende det fordi du ikke orker mer, og han endrer innstilling og prater seg tilbake til deg, er alt du vil han skal være, så går han tilbake til sin vante gang senere.

Du må bare gjøre det slutt du, sett en sluttstrek når han ikke klarer. Heier på deg :klem:

• Liker 1
Skrevet

Altfor mange mannfolk gjør det på denne måten! De bestemmer seg for at de ikke vil mer, men så gidder de ikke å fortelle dama det fordi de er så jævla feige. Opplevde det samme for to måneder siden, og det gjør jævlig vondt. Men hvis han er en sånn jævla dust som ikke gidder å gi deg noen grunn og ikke gidder å svare bør du strengt tatt gi faen i han. Han er ikke verdt tida di. Enkelte mannfolk eier faen meg ikke baller!

Anonym poster: e4ba4eb827dc3e7ba3e17febe208f28d

• Liker 1
Skrevet

Altfor mange mannfolk gjør det på denne måten! De bestemmer seg for at de ikke vil mer, men så gidder de ikke å fortelle dama det fordi de er så jævla feige. Opplevde det samme for to måneder siden, og det gjør jævlig vondt. Men hvis han er en sånn jævla dust som ikke gidder å gi deg noen grunn og ikke gidder å svare bør du strengt tatt gi faen i han. Han er ikke verdt tida di. Enkelte mannfolk eier faen meg ikke baller!

Anonym poster: e4ba4eb827dc3e7ba3e17febe208f28d

Du sa det ganske greit, det er dessverre av og til så enkelt som dette. Leit at du og opplevde det, det svir, man sitter der i uvisshet og usikkerhet, og aner ikke noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...