Gå til innhold

Redd for å være ekkel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en 21 år gammel jente.

Jeg sliter med at jeg alltid er redd for at andre skal syns at jeg er ubehagelig eller ekkel. Derfor gir jeg skjelden klemmer, tuller, koser ol. selv med gode venner. Jeg vil veldig gjerne være en person som andre kan søke nærhet hos eller tulle med, men jeg tror at fordi jeg selv er tilbakeholden holder folk seg tilbake. De andre venninnene mine ligger gjerne sammen i sofaen, kiler hverandre osv, men jeg er redd for å være "ekkel"....

Da jeg var yngre var jeg også redd for å sette meg på fanget til folk, dulte borti osv. som man typisk gjør i ungdomsalderen.

Jeg har alltid vært høy og "stor". Ikke tjukk eller overvektig, men store hender og føtter osv. og har slitt med komplekser for dette.

Jeg vet ikke helt om dette er en god beskrivelse av hvordan jeg føler, men er det noen andre som kjenner seg igjen eller har noen lignende erfaringer?

Anonym poster: 7fb6dd7b70bcb0943f2f5bcf61a5c506

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid slitt med utflod så jeg har vært litt redd for å lukte, men ellers så tenker jeg ikke så mye på det...

Så lenge du vasker deg hver dag, og dusjer annenhver dag, bruker deodorant og bytter undertøy hver dag så er det bare å slippe seg løs med klemmingen :tommelsmil:

Anonym poster: b554553a9879c9bc3f17027e99bdf4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...