Gjest Darthoven Skrevet 19. november 2012 #41 Skrevet 19. november 2012 Jeg er gamer, jeg og mine med-nerder overlever alt Ja, for du kan jo bare finne healing-potion i skogen og loade en save dersom det går galt!
Lykkelitenen Skrevet 19. november 2012 #42 Skrevet 19. november 2012 Nettopp! Og så er vi jo kick-ass motherfukers med sverd, dolker, skjold og you name it, uavhengi av kroppsform Jeg trenger ikke hermetikklager, jeg tar bare naboens.
Lutetium 71 Skrevet 19. november 2012 #43 Skrevet 19. november 2012 Nettopp! Og så er vi jo kick-ass motherfukers med sverd, dolker, skjold og you name it, uavhengi av kroppsform Jeg trenger ikke hermetikklager, jeg tar bare naboens. Hva om naboen din tenker akkurat likt?
Gjest Darthoven Skrevet 19. november 2012 #44 Skrevet 19. november 2012 Nettopp! Og så er vi jo kick-ass motherfukers med sverd, dolker, skjold og you name it, uavhengi av kroppsform Jeg trenger ikke hermetikklager, jeg tar bare naboens. Håper for din skyld at vi ikke er naboer
Gjest Funky Punk Skrevet 19. november 2012 #45 Skrevet 19. november 2012 Hva om naboen din tenker akkurat likt? PvP er bare gøy. Spesielt når man ligger #1 på dps lista og har UBER gear
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå