Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei ;)

Jeg og familie på 10 stk skal på ferie til Portugal til sommeren. Ingen av oss har vært der før, så er det noen som har noen tips til hvilken by som er perfekt til bade- og koseferie?

Vi skal leie hus eller leiligheter, så gjerne tips om det og - hvis noen har det :)

Ser forresten jeg skrev portOgal isteden for portUgal i overskriften, så til dere skrivefeil-letere: Jeg vet!

Endret av humalla
Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå har jeg kun vært i Lisboa, men jeg vet at det er masse fine "badebyer" i nærheten av lisboa som er verdt å sjekke ut!

Skrevet

Nei, men jeg har vært i Portugal.

Jeg har da skrevet at: Jeg vet jeg skrev feil..

Men har du noen tips?

Skrevet

Om dere vil bade i sjøen, er sør å foretrekke fremfor vestkysten -Atlanterhavet er ganske kaldt.

Skrevet

Jeg har da skrevet at: Jeg vet jeg skrev feil..

Men har du noen tips?

He he, i det minste kommer folk inn i tråden for å lese :fnise:

Anonym poster: 651cd38ce916b3436d60f98a0c2e72d8

Skrevet

Algarvekysten er fint for badeliv. Litt kaldt i vannet ja, men ikke kaldere enn her hjemme uansett.

Skrevet

Elsker Portugal! :hjerte:

Lisboa er flott, en by som er perfekt for langhelger og kjæresteturer. Men vil nok holde en knapp på Algarvekysten for kose- og badeferie :)

Vi har vært der flere ganger, men da på leilighetshotell. Neste gang vurderer vi å leie villa i steden, og snublet over denne siden som så veldig grei ut: http://portugalferie.com/ Med billige billetter til Faro, blir dette langt rimeligere (og koseligere for en stor gruppe) enn vanlig chartertur.

Anonym poster: 87dca8fb2daa662b37b445b65679f171

Skrevet

Albufeira var en kjekk by med fin strand:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...