Gå til innhold

filmtips til jente på litt over 3 år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

hei:) noen som har et godt filmtips til en jente på litt over 3 år? eller eventuelt andre gode julegavetips til jente på denne alderen? Har litt dårlig råd i år med tanke på julegaver så tenkte å bruke ca 100- 250 kr.

Anonym poster: f01addaf396250f547fa2a54eb92c879

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I forhold til andre gaver; Da jeg var 3 år elsket jeg kosedyr og små dukker. Vet ikke hvor mye de koster nå til dags, men leker er ikke så dyrt på nille/europris.

Du kan jo også finne en søt og fin nattkjole / kjole på lindex, eller cubus. (mange små jenter elsker å kle seg i kjoler)

Krimkrams som små hårbøyler, kjeder osv er også stas.

Anonym poster: 4d197fc4d46ae8d66a7fea0f85345291

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg elsket også å tegne! Finn sånne fine tegnebøker der du skal fargelegge inni osv på nille / lekebutikker, sammen med fargestifter og litt godteri?

Skal ikke så mye til :)

Husker også at jeg elsker stoore sprettballer! De er heller ikke dyre :D

Anonym poster: 4d197fc4d46ae8d66a7fea0f85345291

Lenke til innlegg
Del på andre sider
flickan

Gutten min på litt over 3 eelsker filmen "Spirit- hingsten fra Cimarron". Jenter er jo ofte glad i hester, så kanskje den vil slå an der og?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vår jente på snart tre år er glad i Emil og Pippi på dvd. Så har hun begynt å interessere seg for eventyr, og elsker boka om Snøhvit. Leter etter disneys snøhvit på dvd til henne.

Ellers har hun prøvd å se Dumbo, men den var alt for trist, så det var ikke noe suksess.

Anonym poster: e16f97cfc178b2f3cd8ddc20301677dd

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guybrush

Prinsessen og frosken (disney storfilm). Meget undervurdert film med masse kul new orleans jazzmusikk og humor. Tegnet i god gammeldags stil. Guttungen her har vært helt fascinert av den siden han var 3 måneder gammel - tror jeg har sett den så mange ganger at jeg kan hele manuset utenatt :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anciol

Tingeling og feenes hemmelighet:)

Fantasia (1940 version re-tusjert og nye farger)

Barbie filmer

Min jente elsker disse filmene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...