AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Etter å ha fått to nye regninger jeg ikke har mulighet til å betale har jeg innsett at jeg må gjøre noe.. Jeg vet ikke helt om dette er på riktig undeforum, isåfall får moderator flytte den for ca et halvt år siden føler jeg at jeg ble frisk. Jeg var lenge psykisk syk, innlagt på lukket avdeling. I sommer gikk psyken bare oppover og oppover. Ting bare ordnet seg, delvis pga jeg fikk hest, kjæreste og jeg fikk en ny sjanse ved å begynne på en ny skole. og toppen av lykke var at jeg fikk ta med meg hesten, og bo på skolen. Nå i det siste har ting bare hopet seg opp. Psyken min har bare gått nedover, og jeg begynner å få tilbakefall. Ikke så jeg må begynne hos psykolog igjen. Penger er roten til alt vondt. Jeg kan ikke legge regningene i en skuff og late som om alt er fint. Jeg må gjøre et tiltak, men jeg takler ikke utfallet. Jeg bare utsetter det hele tiden fordi jeg vet at jeg kommer til å bli knust. Det kommer til å knekke meg fullstendig psykisk. Jeg har vært så lykkelig, så jeg prøver bare å la det vare en liten stund til. Nå må jeg gjøre noe. Som jeg ser det har jeg tre alternativer: 1. Leve som jeg gjør nå. Få masse purringer, ikke ha råd til mat eller noe til meg selv. Jeg ser nå at det ikke går lenger... 2. Ta opp lån, noe foreldrene mine vil at jeg skal gjøre. Det nekter jeg, å ta opp lån for å ha hest er det dummeste jeg kan gjøre. Uansett hvor mye jeg ønsker. 3. Å sende vekk hesten. Jeg ser at dette er det mest fornuftige. Det er bare så utrolig tungt og jeg vet at jeg ikke kommer til å takle det. Etter å ha skrivd dette ser jeg hva jeg må gjøre. Det er bare så ufattelig vanskelig å gjøre noe som jeg vet kommer til å knekke meg. Den hesten betyr så utrolig mye for meg. Reddet henne fra slakt rett etter jeg kom ut fra psykiatrisk i februar. Etter det har hun bare hjulpet meg oppover.. Uansett hva jeg gjør kommer jeg til å ende rett tilbake til det sorte hullet. Jeg gruer meg så uendelig.. Anonym poster: a60699d8ca6395835b5606c0f1c33780
Gjest Sitronkake Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Har du mulighet til å sette hesten et sted i nærheten så du kan besøke den? Eller at det er noen kjente som har den sånn at du iallefall får oppdateringer og vet at den har det bra? Hvis det å sette bort hesten er den beste løsningen på de økonomiske problemene dine så er det nok det du bør gjøre, og det er jo det du ser selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå