AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Har en diskusjon her i heimen, om hvorvidt man skal vekke noen som drømmer. Jeg vet man ikke bør vekke folk som går i søvne, men hva med folk som "klynker" og gråter pga drømmer. Bør man la dem drømme videre eller vekke dem? Anonym poster: debbf7acb6c3a77c8c9f81acaf93805e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 ingen? Anonym poster: debbf7acb6c3a77c8c9f81acaf93805e
Zakuro Skrevet 18. november 2012 #3 Skrevet 18. november 2012 Kjæresten min har vekket meg når jeg har hatt så mareritt at jeg sparker og veiver rundt(det synes jeg egentlig er ganske søtt^^,), og har hendt jeg har måttet ruske i ham også, rett og slett fordi vi fleiser til hverandre i søvne:P Men det kommer jo litt an på personen da, ville nok ikke gjort det med min mor for hun har enorme innsovningsvansker, så om jeg vekker henne er sjansene små for at hun får sove igjen. Mareritt, eller drømmer generelt, varer uansett bare en kort stund, så går man inn i andre søvn faser, det gjør man flere ganger i løpet av natta.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Det er ikke noe poeng å vekke noen som drømmer. Drømming er en naturlig del av det å være menneske, og det antas å være en måte å bearbeide ting som skjer i virkeligheten. Mest sannsynelig husker ikke vedkommende at hun har drømt hvis hun ikke blir vekt. Det er riktignok ikke farlig å vekke noen mens de drømmer, men heller ikke nødvendig. Anonym poster: e94b48c7fa0d3ea2de4a6404d1bc9832
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå