Gå til innhold

Topper som viser magen, hot or not?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Cuntzilla

Synes det kan være kult, men det må gjøres med stil.

Liker best når det bare viser en liten glipe, og ikke akkurat der navlen er. F.eks. highwaist skjørt/bukse sammen med en kort topp, eller en low waist-bukse med en topp som går over navlen.

Litt som disse, selv om det klesmessig ikke er de tøffeste eksemplene:

http://images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2012214//trend_skirt.jpg

https://s3.amazonaws.com/luuux-original-files/bookmarklet_uploaded/NewPicture.jpg

Ikke at jeg har så mye mot navler, men med en gang man viser hele midriffet så ser det så .. 90s ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOT!!

Det var ikke hot da, og det er ikke hot nå. Uansett hvordan magen eller toppen ser ut.

Anonym poster: 458e338bd5adca37cdc9447351c90d1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan se kult ut på noen, men man må ha en veldig gjennomført stil og ikke minst trent kropp for at det skal se fint ut - da til riktig årstid, altså sommeren. Ser tåpelig ut når man går rundt i slike antrekk i november bare fordi man skal være fashion.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wilhelmine

Not - får meg til å tenke på ungdomskolen og slutten av 90-tallet. Kan til nøds gå an sommerstid, men i november-desember blir det helt feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg synes det er _mye_ finere med topper som viser litt av magen, enn skjørt og kjoler som såvidt rekker nedforbi rumpeballene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal mann

Dette er ikke et ja eller nei spørsmål. Det kan være alt fra veldig vulgært til veldig flott. alder, mage og anledning har alt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må det på død og liv kun brukes på sommeren? Jeg mener, når jeg pynter meg på vinteren kan jeg fint finne på å ha utringning, eller kortermet overdel. Jeg bruker jo yttertøy utenpå når jeg er ute. Hvorfor skulle det være så annerledes om huden man blotter er litt av magen?

Anonym poster: 54c2fee6e933f09b3a836a9aeb3df9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...