Siam Skrevet 4. mars 2004 #1 Del Skrevet 4. mars 2004 Nå skal vi snart bestille ringer og vi sitter og snakker om hva vi skal gravere inn. Har ikke så veldig lyst til å bare ha din xxx og dato. Men akkurat nå er vi tomme for ideer. Hva skal dere ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 4. mars 2004 #2 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg fikk ferdig gravert ring ved forlovelsen. Der står det: "Du gjør meg lykkelig! Din ............" + dato. Synes det var veldig koselig og personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #3 Del Skrevet 4. mars 2004 her er noen tips :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 4. mars 2004 #4 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg likte den med: DEN SOM GIR SEG ER EN DRITT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 4. mars 2004 #5 Del Skrevet 4. mars 2004 Evig din...... Evighetstegn...... Evig sjelevenn..... Livet ut.......... For alltid din..... Din tvillingsjel.... Høyere enn himmelen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 4. mars 2004 #6 Del Skrevet 4. mars 2004 Vi har bestilt mitt navn 00101001 hans navn Alle 1 og 0 tilsammen danner ASCII-tegnet for & i binær tekst. High nerdity rating, ja! Catzy (husker ikke om sekvensen er riktig, men dere tar poenget.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 4. mars 2004 #7 Del Skrevet 4. mars 2004 "en avtale er en avtale" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 6. mars 2004 #8 Del Skrevet 6. mars 2004 I våre står det: .....+.....=sant 22.06.03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. mars 2004 #9 Del Skrevet 7. mars 2004 Siden From this moment on er spesiell for oss,så skal vi gravere inn en strofe fra den! Men jeg vet ikke hva som skal stå i min og han vet ikke hva som skal stå i hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 7. mars 2004 #10 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg likte den med: DEN SOM GIR SEG ER EN DRITT Jah, den likte min forlovede også, så nå sier han det til meg med jevne mellomrom, og så ler han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. mars 2004 #11 Del Skrevet 7. mars 2004 Vi har bestilt mitt navn 00101001 hans navn Alle 1 og 0 tilsammen danner ASCII-tegnet for & i binær tekst. High nerdity rating, ja! Catzy (husker ikke om sekvensen er riktig, men dere tar poenget.) :D Den hadde sikkert mannen min likt, siden han har sittet foran en monitor siden amigaens dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. mars 2004 #12 Del Skrevet 7. mars 2004 (husker ikke om sekvensen er riktig, men dere tar poenget.) Jeg tar IKKE poenget..... Forklaring til ei som ikke skjønte en dr***? *føler meg skikkelig teit som ikke skjønner noenting* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 7. mars 2004 #13 Del Skrevet 7. mars 2004 Vi skal ha Livet ut Din Brudulja 05.06 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 7. mars 2004 #14 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg tar IKKE poenget..... Forklaring til ei som ikke skjønte en dr***? *føler meg skikkelig teit som ikke skjønner noenting* En pc skjønner ikke vanlig tekst. Dermed blir alle bokstaver/tegn oversatt til noe som kalles binær kode. Binær kode består kun av 1 og 0. Dermed hadde de tegnet & skrevet i binær kode mellom navnene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 7. mars 2004 #15 Del Skrevet 7. mars 2004 The Imp har rett. Beklager dårlig forklaring. Jeg er for nerd noen ganger. Viste fram ringene til venner i går. De som driver med date (en god del) lo og syntes det var morsomt, men vi måtte forklare det en del ganger. Noen bare himlet med øynene. Men alle var i hvertfall enige om at vi virkelig passet godt sammen. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 8. mars 2004 #16 Del Skrevet 8. mars 2004 jeg har tenkt på og forlove meg med min samboer snart, jeg ville hatt < like barn leker best> det er pga at vi ble enige om det mens vi flørtet før vi ble sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå