Gå til innhold

har fått sukker-profil!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei assa, først er jeg hyggelig og driver med litt smalltalk, men hvis de begynner med sånn sex prat så slenger jeg på noe opplegg ang min ekstra penis(høhø)

Holder meg dønn seriøs, og henviser til sider for feks tvekjønnede ol, noen av dem forsvinner ganske kjapt, mens andre blir litt interessert og vil vite mer.

Er hyggelig, men når de skriver ting som er seksuelt så må jeg få kødde litt med dem da,hehehe.

Haha, herlig!! :5:

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal mann
Skrevet

jeg har profil uten bilde så litt av hvert som tar kontakt med meg, høhøhø....pleier å tulle litt med dem da, si at jeg ble født mann, at jeg veier veldig mye,har 3 barn med forskjellig etnisitet osv...

sukker er som å være ute på byen, fullt av tullinger, og de snille gutta er borte vekk.

Nei, vi gav opp på grunn av at sukker renner over av damer som deg...

• Liker 2
Skrevet

Jeg møtte noen derfra. Vi var sammen i i nesten ett år, men han hadde vært singel så lenge, og savnet det sånn, så da ble han singel igjen...

Anonym poster: bfac63226bb79f6e6e1b04980f2a4222

Skrevet

sukker er som å være ute på byen, fullt av tullinger, og de snille gutta er borte vekk.

Du finner oss på de russiske datingsidene:P

Skrevet

Nei, vi gav opp på grunn av at sukker renner over av damer som deg...

sånne fantastiske snille damer som meg mener du?

ikke vær så arg, du er vel ikke tilfeldigvis en av de som ville ha bilde av min penis men som jeg ikke sendte? Beklager for det.

Gjest brutal mann
Skrevet

sånne fantastiske snille damer som meg mener du?

ikke vær så arg, du er vel ikke tilfeldigvis en av de som ville ha bilde av min penis men som jeg ikke sendte? Beklager for det.

Nei, bare en av de naive som trodde det fantes seriøse damer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...