Gå til innhold

Semulia - dag for dag


Semulia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kort om Semulia

Jeg er 30+... Har funnet drømmemannen i mitt liv, og sammen har vi de nydeligst semulibarna på 1 og 12 år. I sommer flyttet vi fra rekkehus til enebolig, og nå venter vi bare på at huset skal totalrenoveres. Vi gleder oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en trøtt og motivasjonsløs ettermiddag. Mannen kom hjem fra reise, fikset middag og fikk minstemann i seng. Normalt er det han som bruker å ligge slengt på sofaen. I dag var det min tur... Denne mannen kan virkelig glimte til av og til... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Flott!"

Minstemann har begynt å myse med øynene, og spesielt når han ser på tv. Selvfølgelig kunne ikke helsestasjonen bidra med noe. :sukk: Jeg får bare observere videre og evt. ta kontakt med fastlegen om dette skulle vedvare. Krysser fingrene for at prinsen slipper briller!

En annen ting er at eldstemann har klippet pannelugg på seg selv. Gosj! Og hun som har (hadde) så fint langt hår (sikkert skolens lengste). Saken er den at det var kommet en giga-mega floke i håret, og i stedet for å forhøre seg med mammaen sin om råd hadde hun besluttet å klippe bort hele dr*tten. Jenta ser ikke ut på hodet, men heldigvis går det an å skjule det med en hårklemme, og to, og fire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kort oversikt over julegavene 2012:

ELDSTEMANN

MINSTEMANN - kjøpt noe

MANNEN - vet hva jeg skal kjøpe

MOR / FAR - vet hva jeg skal kjøpe

SVIGERMOR / SVIGERFAR - vet hva jeg skal kjøpe

BESTEMOR / BESTEFAR - vet hva jeg skal kjøpe

BROR - vet hva jeg skal kjøpe

SVOGER1 - mannen sitt ansvar

SVOGER2 / SVIGERINNE

NIESE1 - kjøpt noe

NIESE2 - kjøpt noe

NEVØ - mannen sitt ansvar

TANTE / ONKEL - ???

KUSINE - ???

+ BARN - kjøpt noe

FETTER1 OG FRU

+ BARN

FETTER2

KAMERAT - vet hva jeg skal kjøpe

+ BARN1

+ BARN2

Det er en lettelse å ha fått unnagjort en god del av årets julegaver. Jeg vil si jeg er i god gang med å bli ferdig til 1. desember (som er målet). Bare noen gaver til, så er jeg der...

Vil Semulia klare det? To be continued...

:danse:

Endret av Semulia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...