Gå til innhold

Norsk gave til indere =)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal i indisk bryllup i neste uke. Og skal få bo noen dager hos familien til han som gifter seg. Vil veldig gjerne ta med noe fra norge til familien hans. Foreldre, forloveden og søsken. Kanskje noe til noen nære venner eller "ekstragaver i nød".

Ostehøvel vet jeg de ikke kommer til å bruke. Og jeg er litt usikker på om de er vegitarianere eller ikke.

Noen med gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette folk som bor i India eller i Norge da?

Anonym poster: 89dc16f582351b8cc177eeab2392d04d

Gjest Badabing
Skrevet

Inderne digger godsaker. Kanskje ikke så spennende, men det er vanlig å ha med seg noe godt. De spiser ofte en del sånne konfektgreier som jeg dessverre ikke husker hva heter. Men da kunne du jo kjøpt norsk, innpakket godteri/konfekt i stedet.

Til de du skal bo hos er jeg litt usikker.. De liker jo ofte både utskårne figurer og stoffer, så du kunne jo tittet litt på Husfliden?

Skrevet

Ta med Norsk melkesjokolade:)

et lite stygge Noreg:-P

Skrevet

Ja, inderene bor i India. Det er bare sønnen deres som bor i Norge. Syns det er litt vanskelig å kjøpe noe som de blir glad for, og som ikke bare blir stuet vekk i en skuff.

Skrevet

Det er vanlig å gi sånne søtsaker/konfekter ja - det kalles mithai. Det får man kjøpt overalt i India(hvis du skal kjøpe gave der?), ellers også i butikker i oslo på tøyen/grønland.

Det er også vanlig å gi stoff/klær.

Hvis du skal gi gave til selve brudeparet, er det vanlig å gi noe de kan bruke, f.eks. bestikk, kjøkkenutstyr, sengesett o.l.

Anonym poster: 963d5f7e1491d081c3fe60c864a156cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...