dobri123 Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Hva er dette med at ''alle'' har sex på julebord. Sambo skal på det snart, han er 20 år og jeg er eneste jenta han har vært sammens med. Seksuelt og i seriøst forhold. Men nå har vi vel ikke vært sammen siden midt i sommerferien heller, var sammen en periode i juletider også.. Sender dere med dere samboer på julebord uten bekymringer? (Sambo her blir definert bedre; bor hos hans mor vi!!)
ajohan Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Alle har ikke sex på julebord. Og ikke tvil på han med mindre du har en god grunn til det, for han kommer ikke til å orke å ha en sjalu kjæreste. 2
dobri123 Skrevet 18. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2012 Han var med en jente to ganger sist månede, er det ikke nok grunn til å tvile litt? Jeg nevner det ikke spesielt for han, for jeg er redd det blir verre om jeg tar det opp. Han hadde aldri sex med denne jenta, men de gjorde da alt annet
ajohan Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Hæ? Nå skjønner jeg ingenting. Er du sammen med denne fyren eller ikke? Isåfall, gjorde han dette med denne jenta mens dere sammen? 1
Ferny Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 Jeg har vært på julebord flere ganger - har ikke sex med folk bare fordi det er julebord. Og jeg får mye oppmerksomhet fra gutter. Jeg har ikke sex bare for å ha sex, selv ikke hvis jeg er sørpe full. Jeg må "ha noe på gang" med noen/være betatt av noen på forhånd for å gidde å flørte på fest etc. Men så er jeg jente da. Men regner med det gjelder gutter også. 1
dobri123 Skrevet 18. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2012 Hæ? Nå skjønner jeg ingenting. Er du sammen med denne fyren eller ikke? Isåfall, gjorde han dette med denne jenta mens dere sammen? Hehe. Ble komplisert dette her. Jeg er samme gutten, sist månede var han med en jente to ganger. De hadde ikke samleie, men rotet mens han holdt på med meg. Vi var jo nesten sammen, bodde jo ilag og slikt.
gjest_768 Skrevet 11. desember 2012 #7 Skrevet 11. desember 2012 Jeg var på julebord i helgen og hadde en julebordflørt. Han ble med meg hjem.. På mandag fikk jeg vite at han hadde kjæreste.. Men det betyr ikke at alle er utro på julebordet. Det avhenger av personen. noen er bare drittsekker
Gjest tarandus Skrevet 11. desember 2012 #8 Skrevet 11. desember 2012 Jeg har gjerne sex i etterkant av julebord. Men da hjemme i min egen seng med samboeren min...! 4
Pixie Skrevet 11. desember 2012 #9 Skrevet 11. desember 2012 Hvor er det alle disse folka har sex på julebordet a? Det eneste julebordet jeg har vært på var i et lokale stappfullt av folk, men det var liksom ikke mange nok folk til at en kunne hatt sex midt i folkemengden uten at noen ville lagt merke til det. På dassen??
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #10 Skrevet 11. desember 2012 Hehe. Ble komplisert dette her. Jeg er samme gutten, sist månede var han med en jente to ganger. De hadde ikke samleie, men rotet mens han holdt på med meg. Vi var jo nesten sammen, bodde jo ilag og slikt. Hvis jeg forstår rett, så var han utro mot deg to ganger forrige måned, med samme jente? Det vil jo ikke si at han kommer til å være utro igjen på dette julebordet, men jeg hadde definitivt ikke stolt på han. Hun som han "rotet" med, skal hun på dette julebordet? Anonym poster: c7267534c6857fef94e0e8eee5bede81 3
dobri123 Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 11. desember 2012 Nei, hun skulle ikke dit. Han var der nå sist helg, jeg forhørte meg litt med kollegaer av han ettersom jeg ikke fikk noe svar fra han etter ni på kvelden. Han hadde da spydd ned hotell rom og lobby, deretter sovnet i egen seng. Men våknet tre på natten da jeg fikk et ubesvart anrop av han. Jeg velger å stole på hva han og felles venner sier, selvom jeg har mine tvil etter hva han har gjort tidligere
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #12 Skrevet 11. desember 2012 Ok, så julebordet har allerede vært? Hvis han har vært såpass full som han og vennene sier, så er det lite sannsynlig at han har vært utro den natten hvertfall. Hvordan er egentlig magefølelsen din når det kommer til dette? Du behøver ikke å svare meg på det, hvis du ikke har lyst, men tenker at det er lurt at du kjenner etter litt selv. Er dette et forhold du egentlig har lyst til å være i? En mann du ikke kan stole på, og som har vært utro mot deg (og i tillegg så tidlig i forholdet, han burde jo være i den værste forelskelsesrusen nå). Anonym poster: c7267534c6857fef94e0e8eee5bede81
dobri123 Skrevet 11. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 11. desember 2012 For å være ærlig vil jeg ikke miste han, jeg elsker han høyt og jeg klarer ikke tanken på å være uten han. Men på en annen måte om jeg ikke klarer å stole på han vil jeg heller ikke klare dette forholdet, er andre gangen i år at vi er sammen om det har noen betydning
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #14 Skrevet 12. desember 2012 Det er selvsagt bare noen få som har sex etter julebord og greia med sex og julebord kommer vel av at det for mange "eldre" så er det den ene dagen i året hvor de drikker seg full med de andre ansatte som kanskje er deres eneste venner. Er man 20 har man jo ganske mange andre venner man drikker med og da blir jo ikke julebord noe spesielt. Anonym poster: c8f3f3152ae67b4f4316e64c435d5501 1
dobri123 Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #15 Skrevet 12. desember 2012 Det har jeg aldri tenkt på, tusen takk for flott svar:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå