Gå til innhold

Hvor fins gensere med feminint snitt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hater sekke-genserene som er trendy nå, og som ikke ser ut til å forsvinne med det første. Hvor kan man få tak i gensere som har litt mer innsvinget form? Tenker type bomullstrikk/tynn ullblanding. "Vanlige" gensere til hverdagsbruk altså. Og hva er greia med at gensere som ser normale ut når de henger på hengeren blir helt fryktelig posete på ryggen når man tar dem på? Ser ok ut forfra, men fra siden ser det jo ut som man er gravid på ryggen! Jeg har kanskje litt ekstra svai i ryggen som fremhever dette, men det virker jo faktisk som om de skal være sånn, jfr denne genseren det ble linket til i en annen tråd: http://shop.acnestudios.com/shop/women/knits-1/lia-angora-purple.html (midterste bilde).

Hvertfall, spørsmålet er om noen vet hvor man kan finne gensere som sitter mer inntil kroppen, gjerne hoftelengde-ish. Og helst ikke altfor høy pris.

(Jeg har ikke tid til å bla meg gjennom hundrevis av nettbutikker eller vanlige butikker for den saks skyld. Takk!)

Anonym poster: 3acea90288d8043744bbfd6b61acabb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Jeg har ikke tid til å bla meg gjennom hundrevis av nettbutikker eller vanlige butikker for den saks skyld. Takk!)

Anonym poster: 3acea90288d8043744bbfd6b61acabb8

Too bad, da blir det kanskje ingen gensere på deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Too bad, da blir det kanskje ingen gensere på deg?

kelso-burn.jpg

Anonym poster: 5c567622c416f9a0f613207b5ec94023

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute etter det samme som deg, jeg vil ha gensere som er lett innsvingt og rekker ned til midt på hoften. Den gensermoten som er nå gir meg 10 kg ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilhelmine

Kjøper heller ikke gensere med det snittet som tydeligvis er in nå. Med mitt studentbudsjett blir det endel basic-plagg fra H&M, Cubus også videre - der har jeg hvertfall funnet noen helt vanlige gensere - dog ikke så originale eller spestige. Kjøper heller noen store skjerf og spriter opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil helst ikke at den går inn nederst, men bare er rett hele veien, men altså innsvinget og ikke en firkant med armer. Den MassimoDutti som linkes til var ikke så verst, men kanskje fremdeles litt for posete ja.

Vil ikke ha originale eller spenstige gensere, bare "vanlige". Ellers er det vel bare å håpe at gensermoten endres kraftig og til det bedre i 2013...

Hvis noen sitter med tips er det hvertfall bare å si fra!!

Anonym poster: 3f7e8fea28eeac55c924050ce7dc1d10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...