AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 jeg slitter med uønsket hårvekst i skjeggen og overleppa.skal til legen på torsdag men noen som vet om jeg kan få dekket til laser behandling? jeg har fått dårlig selvbilde pga det og dekker ansiktet med håret mitt som alltid.. i tilegg har jeg kronisk hårtapt som heter alopecia areata,,så jeg vet ikke om det er den som gjør at jeg får håret på andre steder som det ikke skal være noe hår:( jeg er ganske lys på huden men hårene er ganske sterke og svarte hår som vokser:( når jeg napper de så kommer det ut blod pga at hårene er sterke og huden er for tynt:( Anonym poster: 7ae0fac9dba521abd924978f67d95cd0
Gjest BM2 Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Umulig å vite. Og umulig å bedømme noe vi ikke har sett. De fleste som tenker som deg lider av vrangforestillinger. Så uten å se kan vi umulig bedømme eller mene noe som heslt. Derfor, spør legen om det er laserbehandling eller psykolog som er riktigst behandling for deg.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Umulig å vite. Og umulig å bedømme noe vi ikke har sett. De fleste som tenker som deg lider av vrangforestillinger. Så uten å se kan vi umulig bedømme eller mene noe som heslt. Derfor, spør legen om det er laserbehandling eller psykolog som er riktigst behandling for deg. men om det blir laser,,kan jeg da få dekke det? jeg har gjort det selv 2ganger men det koster mye da jeg er student og alene mor,og ikke har råd til det Anonym poster: 7ae0fac9dba521abd924978f67d95cd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå