Gå til innhold

Flash en kroppsdel!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Fantastisk !

Tråden består fremdeles av ekte mennesker :)

Alle disse snasne mannebildene, disse fantastiske lekre kvinnene (+1 for både smilende ansikt, herlig mave og lekre ben).

Kudos ! :takke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest white tiger

Jada, jeg får sikkert kalde føtter om en stund nå, men shit au..

Edit: tok vekk bildet. Ble litt for kald på beina :P

Endret av white tiger
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Nå skal dinosauren dra opp aldersnivået betydelig her, bare fordi jeg har fått meg nye sko og nettingstrømper.

Måtte våren snart komme så jeg kan få brukt det utendørs.

Dinosaur. :ler: Fine bein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annemor30

My legs:

post-65373-0-74255300-1358686032_thumb.j

Ja takk til oppskrift på de beina!! Spinning har tatt kverken på både leggene og lårene mine og det er vannvittig stygt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Ja takk til oppskrift på de beina!! Spinning har tatt kverken på både leggene og lårene mine og det er vannvittig stygt!

Huh? :klo: Hvordan i alle verden går det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fotball-legger, og det har jeg hatt siden jeg var unge. Jeg har aldri spilt fotball, men jeg har gått og syklet mye, da jeg hadde 6 km t/r skolen i alle år. Ikke direkte lekkert i skjørt og kjoler, men nå er jeg så gammel at jeg gir blanke. ;)

Takk for titten alle dere som legger ut bilder. Masse fint å se :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Steve Cook

Da er mine ben kjempestygge, for jeg har drevet masse med spinning sjøl. Det, og styrketrening.

Muskler er jo ikke stygt ;) Ikke at jeg har så mye muskler, da.

Nå er uansett kroppsfasonger gener, så det er lite man kan trene seg til eller få "oppskrifter" på.

Sånn her ser jeg ut når jeg står oppreist, og jeg synes ikke ben som har vært på spinning er stygt;

Ikke de som har vært på fotball heller. Legg nå heller ut bilder så vi kan få litt mangfold :D Kom an :blomst:

Bra varer! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nå skal dinosauren dra opp aldersnivået betydelig her, bare fordi jeg har fått meg nye sko og nettingstrømper.

Himla svært det ble....redigere størrelsen litt!:

Holy Mother of God ! :daane:

....tror jeg må bestille time for å farve håret lysere enn dyp mahogny, finne frem den røde pencilkjolen og bestille Tools komplette ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lillesiren

Da tror jeg ikke du vil like svaret mitt, for jeg trener hovudsaklig styrke :laugh: (Selv om det visstnok ikke synes:P)

Norah: LEKRE ben på deg! Du knuser hvertfall forestillingene enkelte har om at kroppen kollapser etter man har passert de 30;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Himla svært det ble....redigere størrelsen litt!:

Næmmen heisann. Lyst til å være med en sinna ung mann hjem for litt politisk diskusjon over et glass rødvin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...