Jellybean78 Skrevet 17. desember 2012 #901 Del Skrevet 17. desember 2012 Min biceps: (tror jeg har posta bildet i en annen tråd tidligere) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 17. desember 2012 #902 Del Skrevet 17. desember 2012 Du får lov til å vise hele Hør på meme yme du noz! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 18. desember 2012 #903 Del Skrevet 18. desember 2012 ser litt sånn ut ja,- hvem tørr å legge ut bilde etter Wirkola-LillePus? Det blir ikke meg! Ihverfall ikke pupper, de er så vidt mannen jeg skal gifte meg med får se ;-) Hva med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 18. desember 2012 #904 Del Skrevet 18. desember 2012 Dette er min skulder. Så lat i dag at jeg ikke en gang har orket å kle på meg ordentlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. desember 2012 #905 Del Skrevet 18. desember 2012 Dette er min skulder. Så lat i dag at jeg ikke en gang har orket å kle på meg ordentlig. Har du genseren på deg oppned? Flott humerus ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. desember 2012 #906 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Biceps brachii -borte- Endret 19. desember 2012 av Envy 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 18. desember 2012 #907 Del Skrevet 18. desember 2012 Dette er min skulder. Så lat i dag at jeg ikke en gang har orket å kle på meg ordentlig. Pass på så den ikke ramler av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. desember 2012 #908 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Etter tips om tråden fra Lutetium 71, her er min kroppsdel med en helt nytatovert tatovering. Er en uke i dag :gjeiper: Endret 22. desember 2012 av Wolfmoon 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 18. desember 2012 #909 Del Skrevet 18. desember 2012 Etter tips om tråden fra Lutetium 71, her er min kroppsdel med en helt nytatovert tatovering. Er en uke i dag :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. desember 2012 #910 Del Skrevet 18. desember 2012 Hør på meme yme du noz! du mener det tiden vil vise! --- litt av en arm du har der Jelly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. desember 2012 #911 Del Skrevet 18. desember 2012 Etter tips om tråden fra Lutetium 71, her er min kroppsdel med en helt nytatovert tatovering. Er en uke i dag :gjeiper: Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor folk vil utsette seg for så mye smerte (den der er stooor), men det er jo fint da, det skal du ha. Jeg bør vel strengt tatt legge ut et bilde av en del, lurte litt på bicepsen, problemet er at den er mindre enn Envy sin, så det er litt trasig. (Envy hadde sannsynligvis revet armen av meg i håndbak, og kokt suppe på den etterpå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 18. desember 2012 #912 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) . Endret 28. desember 2012 av Anon 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 18. desember 2012 #913 Del Skrevet 18. desember 2012 Bicep (ahahhahahahahahha): Du har så morsomme ben og armer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 18. desember 2012 #914 Del Skrevet 18. desember 2012 Du har så morsomme ben og armer Jeg ler av de stadig vekk hvertfall! De skal alltid slenge seg overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. desember 2012 #915 Del Skrevet 18. desember 2012 Bicep (ahahhahahahahahha): That does it! Nå tør jeg ihvertfall ikke legge ut min bisjeps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 18. desember 2012 #916 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) http://i47.tinypic.com/serw2t.jpg Følger trenden Endret 18. desember 2012 av + Carnage + 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. desember 2012 #917 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor folk vil utsette seg for så mye smerte (den der er stooor), men det er jo fint da, det skal du ha. Jeg bør vel strengt tatt legge ut et bilde av en del, lurte litt på bicepsen, problemet er at den er mindre enn Envy sin, så det er litt trasig. (Envy hadde sannsynligvis revet armen av meg i håndbak, og kokt suppe på den etterpå) Pøh, jeg ville kokt proteinsuppe på den! Neida, altså, tror ikke noe på deg! Men kanskje du kunne lagt ut gluteus maximus i stede? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. desember 2012 #918 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor folk vil utsette seg for så mye smerte (den der er stooor), men det er jo fint da, det skal du ha. Jeg bør vel strengt tatt legge ut et bilde av en del, lurte litt på bicepsen, problemet er at den er mindre enn Envy sin, så det er litt trasig. (Envy hadde sannsynligvis revet armen av meg i håndbak, og kokt suppe på den etterpå) Smerten er midlertidig :gjeiper: Men jeg må innrømme at jeg lurte fælt på hvorfor jeg gjorde det, jeg også. Sånn underveis ... Jeg vil forøvrig ikke meg selv så vondt at jeg legger ut bilde av min biceps :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. desember 2012 #919 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Pøh, jeg ville kokt proteinsuppe på den! Neida, altså, tror ikke noe på deg! Men kanskje du kunne lagt ut gluteus maximus i stede? Kva med ei lita hand istaden? Smerten er midlertidig :gjeiper: Tattis is forever? Men jeg må innrømme at jeg lurte fælt på hvorfor jeg gjorde det, jeg også. Sånn underveis ... Jeg vil forøvrig ikke meg selv så vondt at jeg legger ut bilde av min biceps :gjeiper: Enig med du. Endret 18. desember 2012 av Lutetium 71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. desember 2012 #920 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) *doppeltpost* Endret 18. desember 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå