Gå til innhold

Flash en kroppsdel!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er bare en fotballtakling som ikke gikk som den skulle og en ankel som vridde seg litt for mye :)

Noz, liker bildet ditt, jenter som går med sånne bukser greier jeg aldri å la vær å stirre på på gaten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tipper jeg Yme blir fornøyd :fnise:

:nigo:

Edit: Jeg lurer litt på hvorfor jeg er sånn. På det bilde der, som like greit kunne vært en mann, en dukke, eller et eller annet som bare bøyer seg, er det fortsatt hått, bare fordi det er blankt og jeg oppfatter at det er en jente som har det på seg... Det er jo egentlig rimelig idiotisk :ler:

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Det ser ganske freeky ut, men det er smilet mitt ein mandagskveld.

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

:nigo:

Edit: Jeg lurer litt på hvorfor jeg er sånn. På det bilde der, som like greit kunne vært en mann, en dukke, eller et eller annet som bare bøyer seg, er det fortsatt hått, bare fordi det er blankt og jeg oppfatter at det er en jente som har det på seg... Det er jo egentlig rimelig idiotisk :ler:

det er vel ikke idiotisk det vel?

selvom akkuratt det bilde bare er en brøkdel av et bein, så setter det vel fantasien din i sving kanskjeem?

at en eller annen smashing babe kommer stormende inn i leiligheten din og overfaller deg iført en lær onepiece og skinnboots? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er vel ikke idiotisk det vel?

selvom akkuratt det bilde bare er en brøkdel av et bein, så setter det vel fantasien din i sving kanskjeem?

at en eller annen smashing babe kommer stormende inn i leiligheten din og overfaller deg iført en lær onepiece og skinnboots? :fnise:

Det er faktisk ikke noe fantasi eller noe som helst. Jeg blir varm i hodet, så blir jeg litt dummere, bare fordi jeg ser et blankt lår... Akkurat som en jævla flue. Det er jo tragisk :rodme::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...