Gå til innhold

Flash en kroppsdel!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for så mye fin tilbakemelding! Det betyr veldig mye. Tror denne tråden har vært med på å lyse opp hverdagen til flere :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Elsker alle bidragene! Tok noen år, men har lært meg å sette pris på det lille jeg har :)

sett stor (høy) pris på dem ja :overrasket:

minst 200 000!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Får legge ut rumpa mi igjen, siden jeg ikke lot den ligge sist gang^^

du er jammen tøff du sakone!

det er så mange menn som har altfor liten/flat/ ikke eksisterende rumpe,

så 10 tomler opp for din! :tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Takk for så mye fin tilbakemelding! Det betyr veldig mye. Tror denne tråden har vært med på å lyse opp hverdagen til flere :)

Det er jeg aldeles enig i !

Jeg har sagt det en gang tidligere i denne tråden tror jeg, men det kan godt gjentas;

Denne tråden gjør meg glad fordi den viser ekte mennesker i all sin perfekte 'uperfekthet'.

Den er kanskje ett av de meget få steder den fantastiske variasjonen i menneskelig fullkommenhet vises.

Den demonstrerer at ingen av oss er like, mne vi er alle perfekte.

Og, jeg tror effekten av en slik tråd vil være ennå bedre om man tør la bildene ligge. Med andre ord heller ett, mindre dristig bilde som kan bli liggende og være et godt eksempel enn et dristig bilde som fjernes etter en time eller to.

Takk. Takk for en god, viktig og ekte tråd.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg aldeles enig i !

Jeg har sagt det en gang tidligere i denne tråden tror jeg, men det kan godt gjentas;

Denne tråden gjør meg glad fordi den viser ekte mennesker i all sin perfekte 'uperfekthet'.

Den er kanskje ett av de meget få steder den fantastiske variasjonen i menneskelig fullkommenhet vises.

Den demonstrerer at ingen av oss er like, mne vi er alle perfekte.

Og, jeg tror effekten av en slik tråd vil være ennå bedre om man tør la bildene ligge. Med andre ord heller ett, mindre dristig bilde som kan bli liggende og være et godt eksempel enn et dristig bilde som fjernes etter en time eller to.

Takk. Takk for en god, viktig og ekte tråd.

godt sagt og god idé Lille-pus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke har planer om å pierce tungen ved å avfyre håndvåpnet^^

Jeg tok det i samme slengen;) Penger spart:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DrManhattan

Sjegg er ikke en kroppsdel men noen sa de likte det, sparer til nytt etter at jeg barberte mitt forgie vekk

Endret av DrManhattan
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DrManhattan

Ingen pupper er perfekte, det er derfor jeg elsker bryster, det finnes ingen perfekt form eller størrelse, hvert par unike, og til og med hver pupp er unik. Det er derfor menn aldri blir lei av å se på pupper, hver gang du ser et nytt par er det som du ser pupper for første gang.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får legge ut rumpa mi igjen, siden jeg ikke lot den ligge sist gang^^

*snipp*

Ok. Dette er flaut for meg å innrømme, men utifra bildene dine, så har du mer sprett i din bakende enn jeg har blodtrent for.. Hva er hemmeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen pupper er perfekte, det er derfor jeg elsker bryster, det finnes ingen perfekt form eller størrelse, hvert par unike, og til og med hver pupp er unik. Det er derfor menn aldri blir lei av å se på pupper, hver gang du ser et nytt par er det som du ser pupper for første gang.

Er da vanlig å bruke ordet perfekt uten å mene perfeksjon som i ingen over, ingen ved siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Sjegg er ikke en kroppsdel men noen sa de likte det, sparer til nytt etter at jeg barberte mitt forgie vekk

Sånt kort skjegg går så absolutt som en kroppsdel, og spesielt i denne tråden.

Du må slutte å lyve til oss, du er knakende kjekk er du ! :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...