Gå til innhold

Flash en kroppsdel!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei ikke mer pupp! Jeg har aldri tatt på en pupp før. GJØR MEG TRIST :(

Lukk øynene, kna deg selv et mykt sted. Det er nesten sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest proteinet

Proteinet er den sinteste feministen på hele KG :ler:

Skal vi gifte oss? :rodmer:

Feminist, jeg? Nå må du gi deg! Og sint er jeg hvertfall ikke!

Og må nok takke nei til frieriet, gifter meg ikke med menn, de er noen ekle kryp hele gjengen!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Hadde nettopp stått opp da dette bildet ble tatt, så ble ikke så vellykka, men her ser du bena mine.

post-65359-0-82493000-1353793733_thumb.p

Du har da en meget raffinert nattkjole :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DrManhattan

Ikke for å være pedantisk men om du tar bilde av brystene dine så er det pupper i flertall, bortsett fra det kjempeflott :)

PS NozM har du skiftet hårfarge flere ganger?

PS PS på min Kiwi butikk har noen tagget NOZ, var det deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Til dere, deg spesielt "brutal mann", som lovpriser bryster i alle varianter, hva synes dere om disse? De tilhører en ung dame på 25 år, aldri vært gravid.

Det er ingen automatikk i at brystene forandrer form og siger etter svangerskap og fødsler, som mange tydeligvis tror.

Synes dere det er så merkelig om noen velger et plastisk inngrep?

stretch-marks-acne-breasts-s.jpg

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DrManhattan

Til dere, deg spesielt "brutal mann", som lovpriser bryster i alle varianter, hva synes dere om disse:

Synes dere det er så merkelig om noen velger et plastisk inngrep?

Noen er sånn, og så, det er ikke slik at denne damen er mindre mennesklig, mindre kvinne. Ikke alle er perfekte men jeg er sikker på at den som eiier disse brystene også kan finne noen som elsker henne slik hu er for det er ingenting galt med henne. Tenk på de kvinnene som har operert bort et eller begge bryster pga kreft, er ikke hun også et menneske verdt å elske?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er sånn, og så, det er ikke slik at denne damen er mindre mennesklig, mindre kvinne. Ikke alle er perfekte men jeg er sikker på at den som eiier disse brystene også kan finne noen som elsker henne slik hu er for det er ingenting galt med henne. Tenk på de kvinnene som har operert bort et eller begge bryster pga kreft, er ikke hun også et menneske verdt å elske?

Jeg syns egentlig ingen er perfekte jeg da.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ikke for å være pedantisk men om du tar bilde av brystene dine så er det pupper i flertall, bortsett fra det kjempeflott :)

PS NozM har du skiftet hårfarge flere ganger?

PS PS på min Kiwi butikk har noen tagget NOZ, var det deg?

jeg har skiftet hårfarge ca 739 ganger ja :)

heheee, ja du busta meg der :ler: Målet mitt er å markere meg i alle byer i norge.. hihihi....

Digge patter, Noz!

kjær barn har mange navn gitt... xen min på bilde kalte dem for Hugin og Munin :ler:

når skal vi få se noen spenstige kroppsdeler fra dere to da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Nå leser du ting i mitt innlegg som jeg ikke har skrevet og slett ikke tenkt. Selvfølgelig er hun verd å elske, det er ikke det som er saken. Det er også kvinner som har fjernet ett eller begge bryster.

Hvis du ikke forstod hva jeg spurte om, skal jeg omformulere det. Dere menn kommer nærmest i ekstase over å se unge, yppige, runde bryster. Hvordan tror du det innvirker på damer, spesielt unge kanskje, som ikke har vært så heldige å få det?

Derfor forstår jeg veldig godt at mange velger å operere seg og eventuelt legge inn silikon. Faktisk er det en del av jentene her på KG som også har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest DrManhattan

Nå leser du ting i mitt innlegg som jeg ikke har skrevet og slett ikke tenkt. Selvfølgelig er hun verd å elske, det er ikke det som er saken. Det er også kvinner som har fjernet ett eller begge bryster.

Hvis du ikke forstod hva jeg spurte om, skal jeg omformulere det. Dere menn kommer nærmest i ekstase over å se unge, yppige, runde bryster. Hvordan tror du det innvirker på damer, spesielt unge kanskje, som ikke har vært så heldige å få det?

Derfor forstår jeg veldig godt at mange velger å operere seg og eventuelt legge inn silikon. Faktisk er det en del av jentene her på KG som også har gjort det.

Like mye som kvinner i alle aldre liker å se unge menn med flotte sterke kropper så liker menn å se unge yppige kvinner, det er naturlig. Men du kan ikke legge byrden på oss menn for at kvinner operere seg like lite som at jeg kan legge byrden på kvinner for at menn bruker steroider for å få større muskler og finere kropp. Dette er valg som individer tar, på godt og vondt, jeg vil ikke bestemme over andre men jeg vil si at alle kan bli elsket om de selv vil. Jeg er stygg men jeg har hatt sjangsen flere ganger for å bli elsket men har kastet det bort fordi jeg ikke like meg selv, og det er ingen kvinnes skyld det er bare meg, jeg eier problemet. Som Elenor Roosevelt sa det, ingen kan få deg til føle deg mindre verdt uten din tillatelse.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Like mye som kvinner i alle aldre liker å se unge menn med flotte sterke kropper så liker menn å se unge yppige kvinner, det er naturlig. Men du kan ikke legge byrden på oss menn for at kvinner operere seg like lite som at jeg kan legge byrden på kvinner for at menn bruker steroider for å få større muskler og finere kropp. Dette er valg som individer tar, på godt og vondt, jeg vil ikke bestemme over andre men jeg vil si at alle kan bli elsket om de selv vil. Jeg er stygg men jeg har hatt sjangsen flere ganger for å bli elsket men har kastet det bort fordi jeg ikke like meg selv, og det er ingen kvinnes skyld det er bare meg, jeg eier problemet. Som Elenor Roosevelt sa det, ingen kan få deg til føle deg mindre verdt uten din tillatelse.

Du er en klok mann, DrManhattan.... en meget klok mann,,,,, *tenker*

For å tørre å blir elsket, for å tørre å elske må man tørre å se ned i avgrunnen... Fallhøyden er meget stor for den som gitt bort sin sjel og elsker med hjertet....

Hva øyet ser, og hva man finner friskt og tiltalende er en ting.

Og nå kan jeg bare snakke på egne vegne, men mistenke at jeg kan tale som en av mange;

Den man kommer til å elske er mye mer enn det første øyet ser. Jeg faller ikke ved det jeg ser... synet kan være oppløftende, pent... endog ganske vakkert, men det er ikke nok. De mentale kontakten, fellesskapet som dannes ved ord og tanke, tanke og ord er den nøkkel som kan la et annet menneske få min sjel, - og min kropp.

Om det jeg nå har sagt gir mening til noen så er det fint, om det ikke gjør det så er det egenlig ikke så viktig. Det vil kun være viktig for dem som forstår.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du er en klok mann, DrManhattan.... en meget klok mann,,,,, *tenker*

For å tørre å blir elsket, for å tørre å elske må man tørre å se ned i avgrunnen... Fallhøyden er meget stor for den som gitt bort sin sjel og elsker med hjertet....

Hva øyet ser, og hva man finner friskt og tiltalende er en ting.

Og nå kan jeg bare snakke på egne vegne, men mistenke at jeg kan tale som en av mange;

Den man kommer til å elske er mye mer enn det første øyet ser. Jeg faller ikke ved det jeg ser... synet kan være oppløftende, pent... endog ganske vakkert, men det er ikke nok. De mentale kontakten, fellesskapet som dannes ved ord og tanke, tanke og ord er den nøkkel som kan la et annet menneske få min sjel, - og min kropp.

Om det jeg nå har sagt gir mening til noen så er det fint, om det ikke gjør det så er det egenlig ikke så viktig. Det vil kun være viktig for dem som forstår.

Jeg har sittet en stund og tenkt over hvordan jeg skulle formulere meg på en måte som gjør at jeg ikke blir misforstått, så kommer dette dyptborende innlegget fra deg. Det er så riktig alt du sier. Jeg har ikke mer å tilføye :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...