Gjest DrManhattan Skrevet 24. november 2012 #481 Del Skrevet 24. november 2012 Har du ikke hørt om løshår som jentene fester i håret nå for tiden? Det man vil kan man få til :gjeiper: Extensions til underarmshår , gleder meg til den moten kommer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. november 2012 #482 Del Skrevet 24. november 2012 All kroppshår, uten om hodehår og sjegg, vokser bare til en viss størrelse før de detter av, sorry silfen men du må kansje vente før du ringer Guinnes Rekordbok Wtf! Sier du at jeg har samlet i to uker forgjeves? Hvor langt kan det bli da? Kun hvis du hiver i brylkrem og lager en fin sveis under armene! Jeg har etter mange år fått lengre hår på hodet enn 2 cm, så jeg tror jeg må benytte meg av brylkremen der istedet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. november 2012 #483 Del Skrevet 24. november 2012 Underarmshår? Håra på undersida av armen? Der er det berre fjon hos meg. Må vera jævlig vanskeleg å festa extensions der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 24. november 2012 #484 Del Skrevet 24. november 2012 Wtf! Sier du at jeg har samlet i to uker forgjeves? Hvor langt kan det bli da? Jeg har etter mange år fått lengre hår på hodet enn 2 cm, så jeg tror jeg må benytte meg av brylkremen der istedet. Lenger en kuken min! Altså et tosifret antall centimeter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DrManhattan Skrevet 24. november 2012 #485 Del Skrevet 24. november 2012 Underarmshår? Håra på undersida av armen? Der er det berre fjon hos meg. Må vera jævlig vanskeleg å festa extensions der! Vi sier hår under armen når vi mener hår i armhulen, du vet godt hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. november 2012 #486 Del Skrevet 24. november 2012 Vi sier hår under armen når vi mener hår i armhulen, du vet godt hva jeg mener Ja, eg skjønte jo det. Men "underarmshår" er jo noko anna enn "hår under armane". Eg sikta til Silfen sitt innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 24. november 2012 #487 Del Skrevet 24. november 2012 Dårlig lys, men men :-) Å dæven søkke ! Dette har ikke gamle damer godt av, delirious... så absolutt ikke godt av... Føler meg litt gæærn i dag så flasher mine føtter! Lekre, Bobler. Og så nydelig neglelakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 24. november 2012 #488 Del Skrevet 24. november 2012 Lekre, Bobler. Og så nydelig neglelakk Taakk, har ganske så flotte føtter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 24. november 2012 #489 Del Skrevet 24. november 2012 Mer pupper takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 24. november 2012 #490 Del Skrevet 24. november 2012 Nei ikke mer pupp! Jeg har aldri tatt på en pupp før. GJØR MEG TRIST 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. november 2012 #491 Del Skrevet 24. november 2012 (.)(.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 24. november 2012 #492 Del Skrevet 24. november 2012 (.)(.) Du svarte forresten på din egen singatur der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. november 2012 #493 Del Skrevet 24. november 2012 Her er underarmssparehårprosjektet mitt. Omtrent to og en halv uke etter start. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. november 2012 #494 Del Skrevet 24. november 2012 Og det er konturene av en pupp der, bare for deg, BM! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. november 2012 #495 Del Skrevet 24. november 2012 Du svarte forresten på din egen singatur der so I'm told! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlequin Skrevet 24. november 2012 #496 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Jaja, hvorfor ikke? *borte* Endret 25. november 2012 av Harlequin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DrManhattan Skrevet 24. november 2012 #497 Del Skrevet 24. november 2012 Håret vokser sakte, jeg ser ut som den avskyelige snømannen etter 2 og en halv uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 24. november 2012 #498 Del Skrevet 24. november 2012 Her er underarmssparehårprosjektet mitt. Omtrent to og en halv uke etter start. Jeg velger å tolke det som pupp og kusehår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. november 2012 #499 Del Skrevet 24. november 2012 Håret vokser sakte, jeg ser ut som den avskyelige snømannen etter 2 og en halv uke Jeg syns det vokser knallfort! Jeg velger å tolke det som pupp og kusehår Jeg har vanskeligheter med å forestille meg hvordan jeg ville sett ut om pupp og glufse var stilt slik i forhold til hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest proteinet Skrevet 24. november 2012 #500 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Hadde nettopp stått opp da dette bildet ble tatt, så ble ikke så vellykka, men her ser du bena mine. Endret 24. november 2012 av proteinet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå