Gå til innhold

Flash en kroppsdel!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Snerk

Måtte operere ut en sakralcyste (noen kaller det tvilling også).

Det var ikke så spesielt behagelig, nei... Og jeg får ikke lov til å barbere meg i nærheten av operasjonssåret.. Og jeg som er helt "avhengig" av barbering nesten :fnise:

Åh såppass ja.. Mehe, føler med deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal mann

Hengepuppene mine :D

Når skal damer lære seg å omtale sine bryst i kun rosende ordelag? :sur:

Du har store fine myke pupper, og slik skal du omtale dem! Andre har små og spretne og atter andre har runde følsomme! Uansett så er det noe veldig bra med alle kvinnelige bryst! Noe kvinner må lære seg å si til seg selv og til hverandre! Hvorfor er det så vanskelig for kvinner å elske kvinners bryst slik de er :sukk:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DrManhattan

Selv med rumpebyll, Blur, så kan jeg se konturene av en ellers så vakker og spretten rumpe, når såret gror så blir du så fin igjen så :) (Men det der kan ikke ha følt særlig godt)

Ellers kan jeg si til de som ser litt hår på rumpa, at det bildet er et nærbilde, og med sånne nærbilder så blir alle rumper hårete. Vi er faktisk dekket av fint hår over hele kroppen (utenom håndflater og forsåler)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driver og samler underarmshår, for å se hvor langt det kan bli. Må muligens legge ut et bilde av det senere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og samler underarmshår, for å se hvor langt det kan bli. Må muligens legge ut et bilde av det senere.

Hver sine lyster, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg klare meg ute på byn i kveld etter å ha sett så fine rygger, mager og armer?

Det er DERES feil hvis jeg går på en smell i natt :)

Endret av Notisblokk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest DrManhattan

All kroppshår, uten om hodehår og sjegg, vokser bare til en viss størrelse før de detter av, sorry silfen men du må kansje vente før du ringer Guinnes Rekordbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All kroppshår, uten om hodehår og sjegg, vokser bare til en viss størrelse før de detter av, sorry silfen men du må kansje vente før du ringer Guinnes Rekordbok

Har du ikke hørt om løshår som jentene fester i håret nå for tiden? Det man vil kan man få til :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Kun hvis du hiver i brylkrem og lager en fin sveis under armene! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...